beantwoord

abonnementskosten digitenne

• 2 april 2016
  • 6 reacties
  • 208 keer bekeken

Ik wilde bij tefort interactieve tv een digitenne abonnement erbij pakken voor 4 euro, dus registreer mezelf via de link op de telfort site.

Nu heb ik het pakket ontvangen, en een email van KPN dat ik nu een abonnement heb van 14 euro . en de ontvanger gratis

Maar volgens telfort zou het abonnement gratis zijn, en de ontvanger 4 euro ?

Volgens gesprekken met KPN moet ik hiervoor bij Telfort zijn, maar die reageert niet op mijn mail.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik bevestigd krijg dat ik digitenne heb voor 4 euro.

Ik lees nogal verhalen dat de facturering fout gaat, dus ik wil wel de kosten goed op papier.

Groet,
Mars
icon

Beste antwoord door Michael 5 april 2016, 15:13

Hi Marcel! Vervelende zaak dat het nog onduidelijk is hoe de facturering verloopt. Mijn collega Stephen is jou inmiddels van dienst in het andere topic. Je mag ervan uitgaan dat hij dit afhandelt zoals je dat zou wensen. Op dit topic gaat derhalve een slotje.

@jimny, @nelly jacoba,

Superthanks!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je niet een abonnement via glasvezel alles in een hebt van na 5 jan 2015 en een ander abonnement hebt met iTv dan hoef je alleen maar 4 euro te betalen per maand voor digitenne.
Ik ben al langer lid van telfort ?

Ik ben nergens tegengekomen dat het pas na jan 2015 telt ?
is dat niet vreemd ?
Er is een speciaal webcare topic voor koppelen Digitenne.
https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/betaal-steeds-abonnementskosten-voor-digitenne-55236
Ik heb veel contact gehad met KPN, die KUNNEN/ WILLEN niets voor mij doen, dit moet via telfort gebeuren.

Maar ik krijg bij telfort niemand te pakken ?

De enige optie is het abonnement op te zeggen, want ik zit nog binnen de 14 dagen.

Is er nog iemand aan het werk bij Telfort die mij kan HELPEN ?

Marcel
In het weekend in ieder geval niet.
En post je vraag (copy/paste) in het topic waar ik naar verwees.
Webcare is er maandag weer en zullen het dan oppakken.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Marcel! Vervelende zaak dat het nog onduidelijk is hoe de facturering verloopt. Mijn collega Stephen is jou inmiddels van dienst in het andere topic. Je mag ervan uitgaan dat hij dit afhandelt zoals je dat zou wensen. Op dit topic gaat derhalve een slotje.

@jimny, @nelly jacoba,

Superthanks!