beantwoord

abonnement kan niet aangepast worden

• 2 juni 2017
  • 12 reacties
  • 709 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik wil graag mijn abonnement aanpassen, maar er staat dat ik al een wijziging heb gedaan. Bij bestelstatus staat alleen de allereerste bestelling. Voor de rest heb ik al een jaar niks gewijzigd. Welke gegevens hebben jullie nodig om het na te kijken?
icon

Beste antwoord door Stephen 6 juni 2017, 20:06

Beste Nieuwenhuis, ik heb zojuist Fox Sports Eredivisie uitgeschakeld zoals gewenst. Ik ga ervan uit dat het nu gewoon mogelijk moet zijn om wijzigingen door te voeren. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dit graag van je.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Kun je een printscreen plaatsen van de melding
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Nieuwenhuis, welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen wijziging kunt doorvoeren. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik zie geen bijzonderheden en vraag me ook af waarom je niks kunt wijzigen. Welke wijziging wens jij door te voeren? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Dit krijg ik te zien.

Ik wil mijn fox sportd uitzetten.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie. Als je mij ter verificatie de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer kenbaar maakt via een privébericht dan zal ik Fox Sports voor je uitschakelen.
Reputatie 1
Ik heb het verstuurd. Bedankt voor de hulp.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Nieuwenhuis, ik heb zojuist Fox Sports Eredivisie uitgeschakeld zoals gewenst. Ik ga ervan uit dat het nu gewoon mogelijk moet zijn om wijzigingen door te voeren. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dit graag van je.
Reputatie 1

De melding blijft staan.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Nieuwenhuis, ik ga dit voor je uitzoeken en kom er binnen twee werkdagen op terug.
Reputatie 1
Hallo Nieuwenhuis, ik ga dit voor je uitzoeken en kom er binnen twee werkdagen op terug.

Hoi Stephen, ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen. Ik hoor graag iets van je.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Nieuwenhuis, excuses voor het uitblijven van een reactie. Er is momenteel een sprake van een storing waardoor het niet mogelijk is om wijzigingen door te voeren via Mijn Telfort. Wij hopen dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra er meer bekend is breng ik je op de hoogte.
In de tussentijd kun je gerust wijzigingen via mij laten uitvoeren indien je dit wenst. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Goedemorgen Stephen,

Bedankt voor je reactie. Er hoeft niks aangepast te worden momenteel.

Reageer