Abonnement- en activatiekosten

  • 13 december 2017
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Reputatie 1
Afgelopen zondag heb ik via de link op jullie website een abonnement afgesloten voor Digitenne.
Vandaag heb ik de bestelling en factuur binnen gekregen.

Tot mijn verbazing moet ik zowel de activatiekosten als de volledige abonnementskosten gaan betalen.

Het lijkt me dat er iets verkeerd gaat binnen de afstemming KPN en Telfort.

Graag zou ik jullie willen vragen om e.e.a. af te stemmen en mij aan te geven wat ik moet doen met de reeds verkregen factuur.

Alvast bedankt.

Groet,
Enrique

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10


Het lijkt me dat er iets verkeerd gaat binnen de afstemming KPN en Telfort.


Mogelijk, die afstemming valt of staat met de naam, adres e.d. gegevens die je hebt opgegeven tijdens het bestellen.
Deze moeten namelijk identiek zijn aan je Telfort abonnementsgegevens.
Eén kleine afwijking is funest...

Reageer