abonnement

• 6 februari 2012
  • 7 reacties
  • 1817 keer bekeken

Als ik op mijn website kijk, staat er dat ik interactieve tv heb, maar ik heb nog geen kastje en de monteur heeft ook nog niet gebeld. Dus het lijkt erop of ik al voor actieve tv ga betalen. Is dat zo?

7 reacties

Badge
Ik denk dat je niet te snel conclusies moet trekken maar even afwachten wat er straks voor datums enzo op je factuur staan
ja dat is zo, maar er gaat altijd zo veel fout , dat ik er weinig vertrouwen in heb.
Badge
Dat er zoveel fout gaat valt denk ik wel mee.

Heb hier al eens eerder ergens op het forum iets in die trant neer gezet.

Er word vaak gezecht als je weet hoe iets of een service is dat je dan op internet moet kijken.
Nu is het probleem daarmee dat er meestal alleen negatiefe/slechte ervaringen geplaatst worden.
Tevreden klanten of klanten die geen problemen hebben (geld niet alleen voor hier maar voor bijna alles) daar lees je bijna tot nooit iets van aangezien die geen reden hebben om hier of ergens anders dat neer te zetten.

Ik weet niet hoeveel klanten telfort heeft maar ik denk dat het er best veel zijn en als ik hier kijk hoeveel mensen echt problemen hebben door een fout van telfort valt dat best wel mee.
Badge
Beste Mekkon,
het lijkt inderdaad dat je al interactieve tv hebt alleen nog niet in de praktijk.
Normaal als het nog niet is afgerond staat er onder je account iets van 'nog in behandeling' en moet het nog worden verwerkt maar niet staat er blijkbaar al int. tv waardoor dat al rond is.
Ik denk dat Henk van Telfort webcare u hierover het beste kunt inlichten hoe de situatie op dit moment is en of u binnen kort wordt gebeld waardoor interactieve tv daadwerkelijk kan worden gebruikt en niet alleen voor wordt betaald. 😞
Badge +7
@mekkon,

Uw verbinding wordt per 16-02-2012 uitgebreid met TV. Vanaf deze datum wordt Interactieve TV in rekening gebracht. De decoder zal waarschijnlijk eind deze week, begin volgende week bij u binnenkomen.

Henk
Beste Henk, ik ben inderdaad gebeld en de monteur komt de 17e. Ik heb nu digitenne en dat is gratis bij interactieve tv. Ook heb ik nog een huurkastje,waar ik overigens niet voor betaal nu en een tuner die ik gekocht heb. Ze zeiden bij telfort, dat ik het kastje aan de monteur mee moet geven. Klopt dat? En ik zie op mijn abonnement geen digitenne staan. Graag je antwoord.
Badge +7
Nee, uw hoeft de monteur verder niks mee te geven. Digitenne wordt automatisch verrekend op uw contract en wordt pas zichtbaar als het contract geheel is opgebouwd.

Henk

Reageer