Abbonements prijs Interactieve TV voor klanten van het eerst

• 2 maart 2012
  • 3 reacties
  • 2139 keer bekeken

Badge
Abbonements prijs Interactieve TV voor klanten van het eerste uur

Hallo, ik ben al 5 a 6 jaar gebruiker van ADSL van Telfort en betaal nog steeds het begin abbonements prijs. Hoeveel ga ik dan betalen voor ADSL + interactieve tv per maand ? 32.5 of minder ? Het begin abbo prijs + 11 euro is iets minder namelijk!

Nog even wat info van http://nl.wikipedia.org/wiki/Telfort

oktober 2007 - Telfort introduceert internet en vast bellen. Hierbij wordt nauw samengewerkt met, en het netwerk gebruikt van, de door KPN eerder dat jaar overgenomen internetprovider Tiscali Nederland.
januari 2008 - KPN wijzigt naam Tiscali in Telfort.
augustus 2011 - Telfort introduceert Interactieve TV.
Datum factuur Factuurnummer Bedrag Status
04-12-2007 3500004307 € 60,82 Gesloten

3 reacties

Badge
Ik heb het vermoeden dat je nooit je abonnement opnieuw hebt afgesloten. Dan blijf je de hoofdprijs betalen.

Even een belletje naar 0800-1707 om opnieuw een abonnement af te sluiten. Krijg je meteen een nieuwe modem thuisgestuurd en mag je het oude modem zelf houden. (tip: verkopen op marktplaats)

Telfort bellen + Internet + Itv zal dan €37.50 per maand kosten.
Badge +7
Als u bij ons op de site kijkt ziet u dat u het eerste jaar €32,50 betaald en daarna €36.

Henk
Badge
Dan ga ik dus het eerste jaar al meer betalen als wat ik nu betaal als het basispakket interactieve televisie 11,- per maand kost ? Dus ik ga verplicht het nieuwe abbo tarief betalen voor internet ipv 20,44 wat ik nu elke maand betaal via acceptgiro ? Dit is wel wat raar ivm combinatiekorting of hoe ze dat ook al weer commercieel noemen (inet+tv, dual play) En zit ik er dan ook 1 jaar aan vast qua contract ?

Reageer