beantwoord

AB2018 Werkt niet?

• 15 juni 2018
  • 14 reacties
  • 204 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag,

Ik wou net een nieuwe AB aanvragen via de webshop echter krijg ik bij het invoeren van de kortingscode AB2018 de volgende melding.
"Er is geen geldige korting gevonden."

Enig idee waarom?

Mvg Renë
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 augustus 2018, 10:35

Hi Bethany, welkom op ons forum 🙂 De code werkt momenteel inderdaad niet. Ik heb je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd, deze zal je begin volgende week ontvangen!
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hi Bethany, welkom op ons forum 🙂 De code werkt momenteel inderdaad niet. Ik heb je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd, deze zal je begin volgende week ontvangen!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rene, ik stuur je wel een nieuwe afstandsbediening. Deze heb je met een beetje geluk morgen al in huis. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Top dank je. ::D
Goedenavond. Ik heb dus precies hetzelfde. Nog maar een paar functies van onze (witte) afstandsbediening doen het nog en nu ik echt alles heb geprobeerd toch maar besloten een nieuwe te bestellen. Maar de kortingscode doet het dus inderdaad niet. Hebben jullie hiervoor misschien een oplossing?

Ik hoor het graag en alvast dank!

Groet,

Jenny
De kortingcode werkt al een tijdje niet meer.
Het snelste is je gemotiveerde verzoek om een nieuwe ab in dit topic te plaatsen.
Lees ook even de startpost door.
https://forum.telfort.nl/tv-338/tips-van-telfort-defecte-afstandsbediening-57707
Hartelijk bedankt Jasper!
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan Bethany! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, je kunt dan altijd een nieuw topic starten 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rene, bedankt voor de terugkoppeling. Dat is vreemd! Indien mogelijk kun je kijken of het lukt via bijvoorbeeld een andere PC, tablet of smartphone? In de tussentijd zet ik dit intern door voor nader onderzoek.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rene, had je de code al eens eerder gebruikt? Zo nee, kun je het nogmaals proberen? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Dag stephen.

Heb het net opnieuw geprobeerd. Krijg nog steeds die melding.
Nee ik heb de code nog niet gebruikt. Ik heb wel een maand of 2 geleden via mijn pc een nieuwe besteld voor mijn schoonouders. Maar dat was niet op mijn adres.

Mvg René
Reputatie 1
Goedendag.

Ik heb het zowel op mijn pc als op mijn telefoon geprobeerd. Ook met meerdere browsers..
Zou je me op een andere manier 1 toe kunnen sturen? Want ik moet nou steeds van boven naar beneden lopen om de AB van boven te halen als mijn vrouw boven TV kijkt. Gisteren wel 4x heen en weer gelopen om een andere zender op te zetten.

Alvast bedankt
Goedendag,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zie bijlage.

@BethanyDerby
De kortingcode werkt al een tijdje niet meer.
Het snelste is je gemotiveerde verzoek om een nieuwe ab in dit topic te plaatsen.
Lees ook even de startpost door.
https://forum.telfort.nl/tv-338/tips-van-telfort-defecte-afstandsbediening-57707
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Jenny, welkom op het Telfort forum. Zo te zien heb je nog geen bericht geplaatst in het topic wat nelly jacoba noemt, dus ik heb je nu een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Begin volgende week zal je die ontvangen.

Reageer