beantwoord

Aanvraag Digitenne verloopt niet goed

• 30 maart 2016
  • 5 reacties
  • 531 keer bekeken

Hoi,
Heb via de website van Telfort digitenne besteld.. zou €4,- p/maand gaan kosten.
Ben sinds kort klant met interactieve tv, bellen en internet.
Van de kpn krijg ik nou een bevestiging voor €14,-.....die sluit ik dus nog niet aan!
Overstap van ziggo naar Telfort ging sowieso al niet vlekkeloos( en dat speelt nog)..dubbele facturen enz...
Ik heb t onderwerp "Jammer" genoemd..omdat ik over het door Telfort geleverde juist zo enthousiast ben!
Inmiddels al aardig wat telefoonkosten gemaakt naar Telfort, maar nog niet verder gekomen.
Hoop dat t snel wordt opgelost en lekker rustig van mijn abonnement kan genieten.
Gr Gordinio
icon

Beste antwoord door Gordinio 1 juli 2016, 16:21

Telfort heeft uiteindelijk alles keurig opgelost! Dat moest ik nog even kwijt.

Gr.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Gordinio! Welkom bij Telfort! De reden dat dit niet helemaal lekker verloopt is voor mij nu niet direct te achterhalen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de adresgegevens bij Digitenne (KPN) anders zijn dan de adresgegevens in onze administratie, hierdoor kan dit conflict ontstaan. Ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is als je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maakt in een privébericht. Na ontvangst kom ik erop terug!
Er is ook een speciaal topic voor
https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/betaal-steeds-abonnementskosten-voor-digitenne-55236
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Gordinio! Ik heb je een privébericht gestuurd. Wil je daar eens naar kijken alsjeblieft? 🙂
Telfort heeft uiteindelijk alles keurig opgelost! Dat moest ik nog even kwijt.

Gr.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Gordinio,

Fijn om te lezen dat je content bent met de geleverde service! Dat zie ik graag!

Mocht je nog een andere vraag hebben, maak je dan een nieuw topic aan alsjeblieft?

Op dit topic plaats ik een slotje.