beantwoord

aansluiting 2e en in de toekomst 3e tv

• 4 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 1095 keer bekeken

Goedemiddag, wat heb ik nodig voor een aansluiting van een 2e tv in een slaapkamer en op termijn ook een 3e in de andere slaapkamer van mijn kinderen. Moeten hiervoor ook kabels naar de slaapkamers? Hoor het graag!
icon

Beste antwoord door jimny 5 augustus 2017, 03:59

De beste optie hiervoor is inderdaad vaste bekabeling echter kan het ook via de draadloze adapters van Telfort zie onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/tvverbindingsset-bestellen.htm
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
De beste optie hiervoor is inderdaad vaste bekabeling echter kan het ook via de draadloze adapters van Telfort zie onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/tvverbindingsset-bestellen.htm
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Maris, een goede vraag. Via de link van Jimny lees je er alles over. Als je op termijn een 3e tv-aansluiting wilt, dan kun je een koperaansluiting een Digitenne aanschaffen. Heb je zo voldoende informatie?
Hoi Cindy, Bedankt voor je reactie (en Jimny uiteraard ook!)
Met bekabeling heeft niet de voorkeur, als ik kies voor een draadloze adapter hoe bedien ik dan vervolgens de TV op zolder? Dan heb ik toch nog een tv ontvanger met afstandbediening nodig? Op zolder is wel de wifiversterker bekabeld, geen idee of ik daar hierbij iets aan heb, maar noem het maar even voor de volledigheid. Graag ook opgave van de kosten en je advies of digitenne voor de 2e tv dan niet voordeliger is, alvast bedankt!

Hoi Maris, een goede vraag. Via de link van Jimny lees je er alles over. Als je op termijn een 3e tv-aansluiting wilt, dan kun je een koperaansluiting een Digitenne aanschaffen. Heb je zo voldoende informatie?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Maris, graag gedaan! Als je een draadloze verbindindingsset gebruikt, dan heb je nog wel een tv-ontvanger nodig. Je bedient je tv dan via de ontvanger. Je hoeft voor internet dan geen kabels door te trekken naar boven, dat is het voordeel aan zo'n set. Wat ik er wel bij wil zeggen, is dat je verbinding bekabeld altijd stabieler is dan dat je dit draadloos hebt. Voor een 2e tv-ontvanger betaal je 5 euro per maand extra. Met digitale tv is je beeld eigenlijk altijd beter dan met een Digitenne. Dat heeft ermee te maken dat Digitenne via de ether werkt en digitale tv via je internetverbinding. Met Digitenne heb je geen internet nodig en heb je geen draadloze verbindingsset nodig of kabels door te trekken. Voor je ontvanger van Digitenne betaal je maandelijks ook 5 euro per maand. Geeft dit je een duidelijker beeld?
Kabels zijn geen optie, dus het moet draadloos, wat is het verschil in kwaliteit dan tussen digitenne en de extra tvontvanger met verbindingsset? Welke optie is dan het beste? Zijn er voor beide opties nog andere kosten dan die 5 euro per maand?
Hoor je graag!

Hoi Maris, graag gedaan! Als je een draadloze verbindindingsset gebruikt, dan heb je nog wel een tv-ontvanger nodig. Je bedient je tv dan via de ontvanger. Je hoeft voor internet dan geen kabels door te trekken naar boven, dat is het voordeel aan zo'n set. Wat ik er wel bij wil zeggen, is dat je verbinding bekabeld altijd stabieler is dan dat je dit draadloos hebt. Voor een 2e tv-ontvanger betaal je 5 euro per maand extra. Met digitale tv is je beeld eigenlijk altijd beter dan met een Digitenne. Dat heeft ermee te maken dat Digitenne via de ether werkt en digitale tv via je internetverbinding. Met Digitenne heb je geen internet nodig en heb je geen draadloze verbindingsset nodig of kabels door te trekken. Voor je ontvanger van Digitenne betaal je maandelijks ook 5 euro per maand. Geeft dit je een duidelijker beeld?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Maris, voor een Digitenne hoef je alleen een stopcontact te hebben. Het verschil is lastig te benoemen, omdat het beide verschillende verbindingstechnieken zijn. Met interactieve TV is je beeld stabieler dan met Digitenne. Digitenne is bijvoorbeeld gevoeliger voor verkeer in de straat of bebouwing.
Oke bedankt! Als ik een 2e ontvanger bij jullie bestel dan ga ik alleen 5 euro per maand betalen, neem ik aan, klopt dat?

Hoi Maris, voor een Digitenne hoef je alleen een stopcontact te hebben. Het verschil is lastig te benoemen, omdat het beide verschillende verbindingstechnieken zijn. Met interactieve TV is je beeld stabieler dan met Digitenne. Digitenne is bijvoorbeeld gevoeliger voor verkeer in de straat of bebouwing.
Reputatie 6
Badge +7
Graag gedaan hoor, als je nog wel aanvullende vragen hebt, stel die vooral. Ja, dan betaal je 5 euro huur per maand voor de 2e ontvanger.
En dan ontvang ik dus een ontvanger met afstandbediening? En hoe zit het met mijn contract? Blijft die ongewijzigd doorlopen of dan bij het aanvrager van de 2e ontvanger voor een jaar verlengd?
Reputatie 6
Badge +7
Die ontvang je dan allebei. Je contract blijft ongewijzigd en je looptijd veranderd ook niet 🙂.

Reageer