beantwoord

Aansluitend oude adapter op nieuwe verbindingsset

• 22 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 192 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik ben hier de vorige keer goed geholpen, dus hier nog een vraag.
Ik heb een nieuwe verbindingsset 1200 opgestuurd gektegen met 2 adapters ter vervanging van mijn oude verbindingsset 200. Nu werken de twee nieuwe adapters perfect en kunnen we weer TV kijken. Echter ik had bij mijn oude set 3.adapters om een 2e TV aan te kunnen sluiten. Weet iemand of je een oude 200 adapter kan koppelen aan de nieuwe 1200 set? Ik heb het via de manier uit de handleiding geprobeerd, maar dat werkt helaas niet.
Alvast bedankt voor de tips.

Gr, Micha
icon

Beste antwoord door Stephen 24 oktober 2017, 15:42

Hallo Micha, welkom op het forum! Ik stuur je wel een nieuwe adapter zodat je alle 3 van hetzelfde exemplaar hebt. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. :)
De oude ontvangen wij graag weer retour.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Waarom had je niet gelijk een set met 3 adapters "1200" laten komen?
En omdat je kennelijk problemen had met de oude "200" set, zou ik die niet alsnog proberen te gebruiken bij je nieuwe set. Dat is een oud versleten paard achter een nieuwe wagen spannen. 😉
Reputatie 1
Hoi Babylonia,

Dank je voor je reactie. Ik had niet om een nieuwe set gevraagd. Had hier op het forum namelijk mijn probleem geschetst en alle stappen aangegeven die ik zelf al gedaan had.
Daarop kreeg ik de reactie dat er nieuwe set mijn kant kwam Echter maar met 2 adapters. Vandaar mijn vraag of je een oude adapter kan koppelen.

Gr, Micha
Met een beetje mazzel stuurt webcare je, zodra ze dit topic lezen, nog een 3e adapter.
Lijkt me redelijk. Wellicht moeten de 3 oude dan terug, maar dat zal geen probleem zijn, denk ik.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Micha, welkom op het forum! Ik stuur je wel een nieuwe adapter zodat je alle 3 van hetzelfde exemplaar hebt. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. :)
De oude ontvangen wij graag weer retour.
Reputatie 1
Hoi Stephen,

Dank je wel voor je reactie en voor het opsturen van de 3e adapter. Ik zal alle 3 de oude adapters retour sturen. Kun je aangeven waar ze naar toe gestuurd moeten worden. Dat werdt de vorige keer niet vermeld.
Nogmaals bedankt.
Gr, Micha
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan Micha!
Voor meer informatie zie onderstaande link.

Modems en andere apparatuur terugsturen

Reageer