beantwoord

Aansluiten ITV

• 11 april 2019
  • 5 reacties
  • 115 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag. ik heb ITV besteld maar ik heb op de TV twee hdmi aansluitingen, stb en dvi, welke moet ik gebruiken om de TV aan te sluiten op de modem.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Enterprise 11 april 2019, 22:18

STB staat voor Settopbox, de TV-ontvanger dus.
Sluit hem daar maar op aan.
DVI staat overigens voor Digital Visual Interface en is bedoeld voor monitoren.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +19
De TV-ontvanger heeft een HDMI-uitgang, hierop sluit je de bijgeleverde HDMI-kabel aan op een HDMI-ingang van je TV.
Daarna kies je op de afstandsbediening met de 'source' knop (helemaal linksonder op de witte afstandsbediening, of op de afstandsbediening van je eigen TV) en kies je als ingangsbron HDMI 1 of 2.
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie, maakt het dan niet uit of ik de kabel op HDMI DVI (2) of HDMI STB (1) op de tv aansluit? Het is namelijk allemaal nieuw voor mij.
Reputatie 8
Badge +19
STB staat voor Settopbox, de TV-ontvanger dus.
Sluit hem daar maar op aan.
DVI staat overigens voor Digital Visual Interface en is bedoeld voor monitoren.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Floor101, ik lees dat je ook tv erbij hebt besteld. Heel erg leuk. Nu vraag je je echter af hoe de ontvanger aangesloten moet worden. Ik zie dat Enterprise hier al op geantwoord heeft. Ik heb daar niets aan toe te voegen. Ik ben wel heel erg benieuwd of het gelukt is?
Reputatie 1
Hoi @Bart - Telfort, het is nog even wachten tot dat ik de TV ontvanger in huis heb, ik heb gisteren de bevestigingsmail ontvangen dus ik denk dat het niet lang zal duren.

Ik laat in iedergeval even weten of het aansluiten gelukt is, zo niet dan weet ik jullie te vinden.😀

Reageer