beantwoord

Aanpassingen zenders in de iTV app

• 29 juni 2017
  • 10 reacties
  • 197 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ziggo heeft de Duitse zenders, waaronder ARD, ZDF, WDR en Arte, toegevoegd aan de Go-app. Nu is Telfort geen Ziggo, maar wat staat er nog in de weg om dit bij Telfort ook te implementeren? Het lijkt mij een mooie toevoeging.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 27 juli 2017, 12:31

Hoi Samuel en hkdegroot, na lang wachten heb ik toch eindelijk een antwoord gekregen. Er zijn op korte termijn geen veranderingen in het zenderaanbod van de applicatie gepland. ARD, ZDF, WDR en Arte dus niet snel in het aanbod opgenomen worden. Wat betreft BBC 1 en 2, Canvas en Een zijn er ook weinig wijzigingen in het verschiet. Kort gezegd: het aanbod blijft de komende tijd ongewijzigd. Was graag met beter nieuws gekomen. 😞
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 2
Badge
Goede vraag overigens geeft Ziggo ook BBC 1,2 (HD) nu ook buitenshuis door via hun Ziggo Go app.

Ik zou ook graag zien dat Telfort ook BBC 1,2, Canvas en Eén zou doorgeven in de iTV app net zoals Ziggo. Zie ook mijn afzonderlijke topic: https://forum.telfort.nl/tv-338/bbc-1-2-canvas-en-een-in-de-nabije-toekomst-te-kijken-in-de-itv-app-69034/index1.html
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Samuel en hkdegroot, bedankt voor het doorgeven van jullie wensen. Jullie vragen zet ik uit bij een collega die hier meer van weet. Het is mij namelijk nog niet bekend of Telfort hierin iets kan doen. Aankomende dinsdag verwacht ik hier meer over te horen. Dinsdag zal ik jullie hierover bijpraten. Fijn dat jullie dit doorgeven. 🙂
Reputatie 7
Badge +13
Ik heb nog geen definitief antwoord op mijn vraag gekregen. Mijn collega die hier meer van weet is jammer genoeg ziek. Het antwoord laat dus nog even wat langer op zich wachten. Sorry daarvoor. Ik ben bang dat ik pas volgende week maandag meer hierover hoor. Wordt vervolgd!
Reputatie 1
Badge +1
Bedankt voor de update. We wachten geduldig af. Wens hem/haar maar beterschap 🙂
Reputatie 7
Badge +13
Mijn collega heeft het echt goed te pakken. Heb jammer genoeg dus nog geen informatie beschikbaar. Sorry 😞
Reputatie 1
Badge +1
En is je collega alweer beter? Of is hij onderhand met vakantie? 🙂
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Samuel, heel terecht punt. Hij is nog steeds ziek, wel heb ik de vraag via een collega nog uit staan. Hier heb ik nog geen antwoord op gekregen.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Samuel en hkdegroot, na lang wachten heb ik toch eindelijk een antwoord gekregen. Er zijn op korte termijn geen veranderingen in het zenderaanbod van de applicatie gepland. ARD, ZDF, WDR en Arte dus niet snel in het aanbod opgenomen worden. Wat betreft BBC 1 en 2, Canvas en Een zijn er ook weinig wijzigingen in het verschiet. Kort gezegd: het aanbod blijft de komende tijd ongewijzigd. Was graag met beter nieuws gekomen. 😞
Reputatie 1
Badge +1
Bedankt voor je bericht. Wel jammer. Nou ja, mocht Telfort nog eens wat extra's aan willen bieden... 😃

Reageer