beantwoord

8888 storing op tv kastje

Reputatie 1
Ons kastje doet niks meer. Op het display staat 8888. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 19 juli 2018, 14:06

Dankjewel voor de gegevens! Oke, dan heb je een nieuwe tv-ontvanger nodig. Deze heb ik voor je besteld en ontvang je binnen twee werkdagen, zo snel mogelijk! Ik kan me voorstellen dat het zo wel een beetje stil is in huis. Je kan in de tussentijd toch televisie kijken met iTV Online 🙂 Ik hoop dat je je zo even kan redden tot de nieuwe tv-ontvanger er is!

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Als even stroomloos gemaakt en opnieuw laten starten?
Als dat niet helpt kan je dit nog proberen.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Reputatie 1
Dit heb ik reeds geprobeerd, maar het kastje reageert nergens op. Ik heb ook de standby knop geprobeerd ingedrukt te houden, helpt ook niet. Ook meerdere keren indrukken geeft geen menu op de tv.

We hebben vandaag een grote stroomstoring gehad in de wijk. Misschien heeft het kastje een optater gehad?
Reputatie 8
Zou best kunnen.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel? Dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 1
Goeie tip. Bij deze telefoonnummer en klantnummer ingevoerd. Bedankt
Reputatie 8
Geen dank, graag gedaan. 🙂
Reputatie 6
Badge +8
Hi sirokin, wat lastig dat je sinds die stroomstoring problemen hebt met de tv-ontvanger. Ik help je graag verder om dit op te lossen. Zou je alleen je postcode en huisnummer er nog bij in willen vullen in je profiel? 🙂 Dat mag gerust achter het klantnummer.
Ik begrijp dus dat je 8888 in het display van de ontvanger ziet staan, en deze verder nergens op reageert. Jammer dat resetten niet heeft geholpen. Wat staat er in beeld van de televisie? Zie je een foutmelding of iets dergelijks, en zo ja, wat staat er precies?
Reputatie 1
Het scherm is zwart, ik zie niks op tv. Postcode en huisnummer heb ik ingevoerd achter mijn klantnummer.

Ook de rode lampjes van REC HDR (en nog eentje) branden continu
Reputatie 6
Badge +8
Dankjewel voor de gegevens! Oke, dan heb je een nieuwe tv-ontvanger nodig. Deze heb ik voor je besteld en ontvang je binnen twee werkdagen, zo snel mogelijk! Ik kan me voorstellen dat het zo wel een beetje stil is in huis. Je kan in de tussentijd toch televisie kijken met iTV Online 🙂 Ik hoop dat je je zo even kan redden tot de nieuwe tv-ontvanger er is!
Reputatie 1
Dank je wel Alexandra. Even geen tv is geen probleem. Het is lekker weer buiten... Bedankt voor de service.
Reputatie 1
Kastje inmiddels ontvangen. Snel geregeld Telfort!
Reputatie 6
Badge +8
Super, fijn om te horen en graag gedaan! 🙂

Reageer