vraag

3e ontvanger op glasvezel aansluiten

• 10 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Kan ik een derde ontvanger aansluiten op het glasvezel abo wat ik heb. Heb zelf 2 hmb kastjes en de derde is een arris. de hoofd tv is rechtstreeks op de modem aangesloten. De 2e via een switch en de 3e via de zelfde switch en daarna nog een switch. Kan ik alle diensten ontvangen zoals ook netflix ?

4 reacties

Hallo @JtH , als je een abo hebt bij Telfort voor die 3e ontvanger, ik neem aan van wel, anders had je die 3e ontvanger niet gehad, moet het gewoon werken.

De switches moeten IGMP-snooping ondersteunen anders kunnen de tv-decoders niet werken.

Mocht je die 3e tv-decoder niet van Telfort hebben en dus ook geen abo voor een 3e ontvanger, gaat het niet werken.

Heb zelf 2 hmb kastjes en de derde is een arris

wat ik hier lees is de Arris geen onderdeel van het abonnement, de HMB's heb je ook niet zelf deze zijn bruikleen.

Technisch kan het administratief zoals JanD  terecht opmerkt is iets anders.

Reputatie 3
Badge +1

@JtH, als je een derde ontvanger in je abonnement hebt of bestelt, dan kan dat zeker. Als je wil kan ik hier voor zorgen (als je nog klant bent bij Telfort), of je kunt het zelf regelen in MijnTelfort.

Wil je dat ik het voor je check, vul dan jouw forumprofiel in met je postcode + huisnummer, de geboortedatum, de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de naam van de contractant. Stuur vervolgens hier weer een berichtje. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb niets meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht je nog wel een vraag hebben, dan mag je die vanaf nu stellen bij KPN. Dit kan digitaal (KPN Forum, Facebook, Twitter), maar ook telefonisch via 0800 0402. Wij kunnen je niet verder helpen in verband met de overgang naar KPN. 

Reageer