3d tv.maar 3d werkt niet

• 10 februari 2012
  • 5 reacties
  • 2455 keer bekeken

We hebben een 3d tv gekocht. Maar nu werkt de 3d niet. we hebben een samsung ue40d6530. Met 1 druk op de knop moet je van 2d om kunnen schakelen naar 3d. De juiste kabels zitten ertussen, maar wanneer we op die knop drukken hebben we wel geluid maar het beeld streept ruist en blokt, je ken er echt niets op zien. De software is up to date. oh de 3d brillen willen ook niet aan blijven. Zou het kunnen zijn omdat we via internet tv hebben ipv via kabel?

5 reacties

Badge
Itv (en ook kabel) zend niet in 3d uit.
Om van een 3d tv te genieten zul je 3d films afmoeten spelen met een bluray speler die 3d ondersteund.
nou dat is het mooie, deze tv's zetten de beelden zelf om. teminste dat horen ze te doen. wat ik al zei: met 1 druk op de knop van 2d naar 3d, en dan wel een bril op natuurlijk, maarja die doen het ook niet 😃
Badge
Ik denk dat het dan mischien verstandig is om contact me de winkel op te nemen of mischien even zoeken of er ook ergens een forum te vinden is wat meer speciefiek gericht is op dit soort elektronica.

Mischien dat er hier ook nog wel antwoord komt maar dat durf ik niet te zeggen
Reputatie 2
Badge +4
Op de sateliet zijn geloof ik 3 kanalen in 3D, ik heb ze zelf nooit gezien omdat ik geen 3D televisie hebt

Jacobus
Badge
Wat ik gelezen heb zou deze tv dus gewone 2d beelden om kunnen zetten naar een enigzins 3d beeld.
Maar voor antwoorden op de vraag kan ik niks over zeggen dus zie mijn vorigge post

Reageer