3 weken wachten op een monteur

• 9 juli 2018
  • 9 reacties
  • 219 keer bekeken

Opeens deed bij ons de tv het niet meer en dus ook het internet niet meer.. na alles zelf geprobeerd te hebben eindelijk gebeld en wat bleek, pas na 3 weken kon er pas iemand uberhaupt komen kijken..?! Dat kan toch niet. Mijn ouders zijn vanaf morgen op vakantie en ik weet als leek ook niks vanaf. Laat Telfort mij serieus 3 weken wachten en afgesloten van alles zitten? Kan deze afspraak niet vroeger? Goes zeeland is geen uithoek hoor en het was al druk druk maar er werd ook gezegd Oh maar u woont ook in een moeilijk gebied..als je nou een gehucht in een uithoek zegt dan snap ik het maar Goes is niet afgelegen hoor , dan sturen ze er iemand heen die het wel kan en het is niet zo dat wij dan maar 3 weken moeten wachten. Dat is een beetje lullig.. Zou iemand me kunnen helpen of uitleggen waarom ik 3 weken moet wachten? Ik betaal wel voor de service, die me nu in de steek laat en de monteur en provider nu ook..

9 reacties

Staat je klantnummer en/of adres in je forumprofiel?
Dan weet webcare, als ze aan je topic toe zijn, meteen om welke aansluiting het gaat.
Ja heb ik gedaan.. dankje!
Reputatie 3
Badge +4
Hi Emmerik,

Dit is natuurlijk niet de bedoeling 😞 We willen je zeer zeker niet in de steek laten dus ik ga hier voor je achteraan. Ik zie dat mijn collega hier al druk achter heeft gezet en dat er inderdaad pas op 19 juli een afspraak staat met Guidion. Ik begrijp heel goed dat dit te lang wachten is en ik ben voor je bezig om te overleggen met Guidion. Ik ga mijn best voor je doen, wanneer ik een terugkoppeling van hen heb hoor je dit!
Heel erg bedankt! Ik hook op echt dat de afspraak zo snel mogelijk kan. Ik heb inmiddels gehoord via telfort zelf dat er eigenlijk binnen 48 uur een monteur moet zijn bij zoiets maar daar houd Guidoin zich kennelijk net aan. Wel vaker niet zoals meer te lezen is op internet.. dit kan natuurlijk niet als jullie die afspraken hebben en een contract met ze.
Ik zit inmiddels al een week zonder internet en tv. Ik kan mijn online cursis niet doen, huiswerk niet intsturen, mijn mobiele internet gaat 10x zo hard nu ik geen vast internet heb.. ik ben inderdaad niet blij. Ik hoop snel wat te horen van u! Bedankt!
het is inmiddels al 48 uur geleden dat onze klacht officieel in behandeling is genomen via de telefoon ook, maar ze hebben nog steeds niet terugebeld wat wel zou moeten binnen 2 dagen.. alle afspraken gaan steeds niet door helaas
Reputatie 3
Badge +4
Hi Emmerik,

Heel begrijpelijk dat dit een ontzettende verstoring is in je werkzaamheden 😞 Ik heb het besproken met collega's die momenteel intern meer druk uitoefenen om een snellere afspraak te regelen. Wanneer dit lukt wordt er sowieso contact met je opgenomen, maar wanneer ik eerder nieuws heb laat ik dit natuurlijk in dit topic weten!
Reputatie 3
Badge +4
Hi Emmerik,

Ik zie dat de afspraak is verschoven naar 16 juli om 14:00. Hopelijk werkt alles daarna weer zoals het hoort! Laat je het weten hoe de afspraak gegaan is? Bij deze wens ik je alvast een fijn weekend!
Reputatie 3
Badge +4
Hi @Emmerik,

Ik zie dat de afspraak is verzet naar 12:45, ben je hiervan op de hoogte gesteld? Ik hoor graag van je hoe het gaat met je verbinding wanneer de monteur is langs geweest!
Hallo,
Ja dat dacht ik ook, daar werd ik special voor gebeld. Maar hij is er nog steeds niet..14.15
Geen idee wat er wel of niet goed doorkomt met afspraken of waar je aan toe bent. Ook geen bericht dat het uitloopt of iets..
Reputatie 3
Badge +4
Hi Emmerik,

Ik begrijp van Guidion dat ze hebben geprobeerd te bellen op het telefoonnummer dat eindigt op 707. Ik begrijp van mijn collega dat de monteur is langs geweest rond 14:00 en dat alles weer naar behoren werkte. Klopt dat? Ik hoor het graag van je!

Reageer