beantwoord

2e tv met interactieve tv werkt niet naar behoren.

• 28 maart 2015
  • 2 reacties
  • 552 keer bekeken

Sinds ik een 2e tv heb aangesloten met de draadloze verbindingsset werkt deze op de 1e tv waar ik als eerste altijd de interactieve tv niet meer naar behoren. Heel sporadisch doet deze het goed en branden de lampjes groen maar meestal knipperen de lampjes rood/oranje en hapert het beeld. Ik had op deze tv altijd perfect beeld maar nu ik beneden de 2e tv heb aangesloten doet deze het niet meer goed. Ik heb de adapters al op een blok gezet en toen branden de lampjes allemaal groen. De eerste 2 adapters heb ik volgens mij uit 2012 en de laatste adapter uit 2014, zou dat iets uit kunnen maken?
Want ik lees hier ook over het downloaden van de nieuwste software maar is dat ook op mijn adapters van toepasssing?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Stephen 31 maart 2015, 16:47

@nes4you,

Welkom op het forum!

Vervelend om te vernemen dat je problemen ervaart met de verbindingssets.
De twee types verbindingssets zijn prima met elkaar te combineren maar voor een optimale werking is het raadzaam om dezelfde modellen te gebruiken.

Je kunt inderdaad altijd de adapters resetten en updaten met de nieuwe software. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om deze stappen uit te voeren. Laat je weten als het is gelukt?

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@nes4you,

Aangezien een reactie is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je geen problemen meer ervaart met de verbindingsset. Is dit niet het geval dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Dit topic gaat op slot.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@nes4you,

Welkom op het forum!

Vervelend om te vernemen dat je problemen ervaart met de verbindingssets.
De twee types verbindingssets zijn prima met elkaar te combineren maar voor een optimale werking is het raadzaam om dezelfde modellen te gebruiken.

Je kunt inderdaad altijd de adapters resetten en updaten met de nieuwe software. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om deze stappen uit te voeren. Laat je weten als het is gelukt?

Stephen