2e tv met draadloos kastje doet het vaak niet

• 24 september 2013
  • 6 reacties
  • 2061 keer bekeken

Goede avond,
We hadden digitenne van KPN,nooit iets mee aan de hand maar nu hebben
We alles in een van Telfort en veel problemen met de 2e tv.
We hebben 2 van die witte telfort draadloze verbindingssetjes en aangesloten volgens de handleiding
Maar boven wordt of het huisje rood,of hij geeft geen verbinding thuisnetwerk of hij geeft zender niet gevonden, we hebben sinds de 21e signaal. Gisteren en vandaag deed de tv het boven wel dus in principe zijn de kastjes dus "goed" ik word er helemaal gefrustreerd van want ik kan nu niet lekker op bed tv kijken!!

6 reacties

Hallo,

Heb je de beide verbindingssets rechtstreeks in een stopcontact op de muur zitten? Het rode lampje geeft aan dat de verbinding niet geschikt is voor een goede tv verbinding. Wat je sowieso het beste kan doen is de verbindingssets resetten en opnieuw met elkaar laten koppelen, Verder kan je ook nog  de update voor deze verbindingssets uitvoeren die op de site zelf vermeld staat.
Ik heb ze al gereset, ik heb gezien dat er hier op de site staat dat je software kunt downloaden alleen als ik daarop klik krijg ik een melding ( op de iPad via wifi) dat de software niet gedownload kan worden
Reputatie 8
Badge +17
Heb je geprobeerd om de software via een laptop of pc te dowloaden
Ja lukt ook niet helaas, ik probeer hem nu via het zwarte kastje de software terug te zetten naar fabrieksinstellingen maar nu geeft hij dat ie geen verbinding kan maken met beneden
Reputatie 8
Badge +17
Die software kun je ook op de site van kpn vinden probeer dat eens 
Het lukt nog steeds niet, nu geeft ie aan geen verbinding te hebben met het modem, het gekke is dat er sinds dat wij deze ontvanger hebben dus zaterdag er 2 dagen bij zaten dat ie het wel deed, en dan weer een avond waarin hij gaf zender niet beschikbaar of haperend beeld. Ik kijk graag tv op bed, dus ik wordt echt gefrustreerd dat het niet goed gaat. Mijn man heeft de klantenservice vandaag gebeld en we krijgen een ( geen idee waarom geen 2 ) nieuw kastje voor draadloze ontvangst nu hopen dat het werkt! En hopen dat het snel komt!!

Reageer