vraag

2e TV box opzeggen

• 30 juni 2014
  • 3 reacties
  • 532 keer bekeken

Badge
Beste,

3 weken geleden heb ik via de klantenservice de 2e tv box opgezegt. Gelijk erachteraan de box terugegestuurd.
Tot mijn verbazing staat de 2e TV box nog steeds aan in mijn telfort.

Gisteren geprobeerd contact te zoeken via het contactformulier op telfort.nl.
Helaas foutmelding, service ligt er op dit moment uit.

Daarom vandaag het 0900 nummer gebelt. Na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan maar opgehangen.
Een momentje geduld zeggen ze daar, voor mij duurt een momentje geen 45 minuten !!!!!!!!!!!!!!!

Daarom nogmaals via het contactformulier van Telfort geprobeerd. Helaas nog steeds de foutmelding dat de server eruit ligt.
Als het zo door gaat ga ik mijn hele automatishce incasso laten storneren

Hoe kan het mogelijk zijn dat het zo moelijk is een 2e TV box op te zeggen !!!!!!!!
Daarbij wil ik mijn te veel betaalde bedrag sinds ik de 2e TV box niet meer gebruik terug hebben !!!

3 reacties

Badge
Telfort doe er eens wat aan! Ik wil mijn 2e tv box opzeggen.
Badge +2
De oplossing is simpel; zeg de 2e tv zelf op via MijnTelfort. Overigens heb je wel echt pech als je 45 min voor niks in de wacht staat, zo extreem heb ik het niet eerder gehoord. Je hebt wel in de openingstijden van de klantenservice gebeld? Fijn dat die 45 min tegenwoordig nog maar €0,50 per gesprek kosten. Storneren helpt vooral jezelf van de tegen in de drup, dus probeer het via MijnTelfort of bel een keertje 's ochtends naar de klantenservice om de wachtrij te vermijden.
Reputatie 8
Badge +2
@Bezoek,

Zou je in een privébericht je klantgegevens kunnen sturen? (Postcode/huisnr). Dan zoek ik het voor je uit en zet ik acties uit waar noodzakelijk.

Michael

Reageer