beantwoord

2e tv

• 24 november 2015
  • 1 reactie
  • 102 keer bekeken

Hoi,

Wij hebben internet bellen en tv van Telfort. Een kastje beneden en mochten de digitenne van vrienden gebruiken. (Kpn) nu hebben hun hun abonnement stop gezet. En wij hebben op de 2e tv alleen nog nl. 1 2 en 3 .

Ik heb op intrrnet gelezen dat je indien je al in bezit bent van een 2e reciever je alleen een kaartje hoeft te bestellen. Maar wat is de snelstw manier ? Of kan je ook een kaartje ophalen bij een telfort shop ?

Met vr gr
Natasja Koppen
icon

Beste antwoord door Stephen 25 november 2015, 17:09

Beste Natasja, ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice en dat je een tweede Interactieve TV hebt besteld. :)

Digitenne is een KPN product en voor een kaartje kun je het beste bij een KPN shop terecht.

PS: Ik heb je adresgegevens verwijderd. Het is niet gewenst om persoonlijke gegevens publiekelijk te delen.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Beste Natasja, ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice en dat je een tweede Interactieve TV hebt besteld. :)
Digitenne is een KPN product en voor een kaartje kun je het beste bij een KPN shop terecht.

PS: Ik heb je adresgegevens verwijderd. Het is niet gewenst om persoonlijke gegevens publiekelijk te delen.