beantwoord

2e ontvanger wil niet laden

• 12 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Reputatie 1
hallo,
ik zit met het zelfde probleem en dat al anderhalve week.
2e ontvanger blijft op 20% downloaden staan en hebt al van alles geprobeerd.
vele male met Telfort gebeld en, inmiddels al 6 nieuwe ontvangers in huis en probleem is er nog steeds.
vandaag weer contact gehad en kreeg te horen dat ik 2 nieuwe adapters moet aanschaven.
het probleem bestaat nog steeds en mijn abonnement wat dat betreft loopt gewoon door.
wat nu Telfort..

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 augustus 2019, 10:50

Hoi @myboon, ik kan mij goed voorstellen dat je baalt dat je de 2e ontvanger niet aan de praat krijgt. Je hebt hier al vaak contact over gehad, maar de oplossing is niet gevonden. Ik begrijp dat mijn collega aangaf dat het probleem wel eens in de adapters kan zitten. Dat zou heel goed kunnen dat een of meerdere het begeven hebben.

We kunnen dat wel achterhalen. Je kan inderdaad zoals jimny aangeeft de ontvanger eens aansluiten met een kabel? Werkt deze dan wel, dan zit het dus in de aansluiting.

Je kan ook de twee ontvangers van plek omruilen. Blijft het probleem dan op dezelfde plek, dan zit het ook in de aansluiting. Verhuist het probleem mee, dan zit het in de ontvanger. Ik ben benieuwd.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je het al eens geprobeerd als de ontvanger via een kabel is aangesloten
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @myboon, ik kan mij goed voorstellen dat je baalt dat je de 2e ontvanger niet aan de praat krijgt. Je hebt hier al vaak contact over gehad, maar de oplossing is niet gevonden. Ik begrijp dat mijn collega aangaf dat het probleem wel eens in de adapters kan zitten. Dat zou heel goed kunnen dat een of meerdere het begeven hebben.

We kunnen dat wel achterhalen. Je kan inderdaad zoals jimny aangeeft de ontvanger eens aansluiten met een kabel? Werkt deze dan wel, dan zit het dus in de aansluiting.

Je kan ook de twee ontvangers van plek omruilen. Blijft het probleem dan op dezelfde plek, dan zit het ook in de aansluiting. Verhuist het probleem mee, dan zit het in de ontvanger. Ik ben benieuwd.

Reageer