beantwoord

2e ontvanger onterecht in bestelling

• 11 juni 2019
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb geen tweede TV-ontvanger gekozen. Maar in mijn pakket staat het wel zo. Kunt iemand helpen deze optie uit te zetten? Alvast bedankt.

Je hebt gekozen voor:

• 2 tv-ontvangers
  • Eerste tv-ontvanger
  • gratis
  • Tweede tv-ontvanger
  • eerste 12 mnd gratis
  • daarna €5,00
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 11 juni 2019, 22:02

Bedankt. Het staat nu zoals hieronder vermeld. Klopt dit zo? Ik kan het verder niet aanpassen omdat dit een overgang betreft van het 'oude' glasvezelpakket naar het nieuwe, een onderbreking en/of aanpassing kan dan voor problemen zorgen. Dat wil ik voorkomen.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi ingenuous, welkom hier.

Is de bestelling al geleverd en actief? Of dat nog niet? De eerste ontvanger is zo te zien 12 maanden gratis. Het makkelijkste is om dit eruit te halen nadat de verbinding actief is.

Op het opgegeven klantnummer kan ik je overigens niet vinden. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je postcode en huisnummer ook in te vullen?
Hi ingenuous, welkom hier.

Is de bestelling al geleverd en actief? Of dat nog niet? De eerste ontvanger is zo te zien 12 maanden gratis. Het makkelijkste is om dit eruit te halen nadat de verbinding actief is.

Op het opgegeven klantnummer kan ik je overigens niet vinden. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je postcode en huisnummer ook in te vullen?

Hallo, Alex,

Bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb net ook mijn klantnummer voor thuis ingevuld. Nu kunt u zien.Ik wil graag liever het gecorreceerd worden voor het pakket thuis is. Ik weet dat eerst 12 maanden gratis is, maart toch gebruiken we de 2e soieso niet.
Reputatie 5
Badge +8
Bedankt. Het staat nu zoals hieronder vermeld. Klopt dit zo? Ik kan het verder niet aanpassen omdat dit een overgang betreft van het 'oude' glasvezelpakket naar het nieuwe, een onderbreking en/of aanpassing kan dan voor problemen zorgen. Dat wil ik voorkomen.

Reputatie 5
Badge +8
Ingenuous, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer