beantwoord

2e ontvanger

• 11 mei 2012
  • 20 reacties
  • 4660 keer bekeken

Hallo,
Heb begrepen dat het nu mogelijk is om een tweede ontvanger aan te sluiten. Moet je er dan ook weer een afnemen (koop/huur) als je er al een hebt? Ik heb dus al twee ontvangers. Ik neem aan van niet, maar dat ik wel 4 euro moet betalen voor de extra ontvanger.
Met vriendelijke groet,
Tom Verdenius
icon

Beste antwoord door Houweling 11 mei 2012, 16:45

Nee, de 4 euro moet je betalen voor de extra stream en is dus niet voor de huur van de ontvanger.

De tweede stream kun je aanvragen in mijn telfort, je krijgt dan automatisch een tuner in bruikleen (zit dus bij die 4 euro inbegrepen).

Het maakt in prijs dus niets uit of je al een ontvanger hebt of niet.
Bekijk reactie

20 reacties

Badge
Nee, de 4 euro moet je betalen voor de extra stream en is dus niet voor de huur van de ontvanger.
De tweede stream kun je aanvragen in mijn telfort, je krijgt dan automatisch een tuner in bruikleen (zit dus bij die 4 euro inbegrepen).
Het maakt in prijs dus niets uit of je al een ontvanger hebt of niet.
is die 2e stream dan altijd geschikt voor digitenne of kun je ook andere tuners in bruikleen krijgen voor een 2e aansluiting.
Badge +2
De 2e stream wordt geactiveerd op LAN-poort 3 van uw modem en is dus voor een Interactieve TV ontvanger. Daarnaast kunt u ook altijd Digitenne afnemen zonder abonnementskosten. Zie daarvoor http://www.digitenne.nl/telfort/

Hugo
Badge +2
Vandaag de 2e ontvanger ontvangen, wat een leuk klein dingetje! Die heb ik maar beneden gelaten en die grote naar boven!
Badge +2
Goedzo! Door ontbreken van de harddisk is hij inderdaad erg compact :)

Hugo
Badge +2
@webcare De kleine nieuwe ontvanger werkt prima. Alleen de functie een halve minuut vooruitspoelen met > werkt niet. Dit doet de grote ontvanger wel en zou, zoals in het boekje staat, ook bij de kleine moeten werken.
Badge
@Webcare
Hoe om te gaan als je beide STB's op Powerlan moet aansluiten?
Powerlan voor STB 1 zit op poort 4 en direct in wandcontactdoos. Daar is geen ruimte voor een 2e en vraag me ook sterk af of dit wel zou werken.
KPN biedt voor 2 STB's 3 Powerlan's aan en volgens uw beschrijving zou ik er dan 4 nodig hebben...

2e vraag betreft de kosten voor een 2e STB als je zelf er al een hebt (1963 model). Me dunkt geen en vergelijk dit met Digitenne waar je ook alleen voor de HUUR betaalt en niet als je er zelf al 1 hebt.... Juist ?
Badge +1
@Webcare
Hoe om te gaan als je beide STB's op Powerlan moet aansluiten?
Powerlan voor STB 1 zit op poort 4 en direct in wandcontactdoos. Daar is geen ruimte voor een 2e en vraag me ook sterk af of dit wel zou werken.
KPN biedt voor 2 STB's 3 Powerlan's aan en volgens uw beschrijving zou ik er dan 4 nodig hebben...

Met twee ontvangers (STB's) heb je inderdaad 'maar' drie powerlan adapters nodig: 1x bij het modem, 1x bij de eerste ontvanger en 1x bij de tweede ontvanger. De drie adapters maken samen 1 netwerk waardoor de beide ontvangers via 1 poort op het modem kunnen werken.
Badge
Zou een 2e (eigen) STB dan gratis zijn ?
Badge +1
Van wat voor merk en type is de kleine ontvanger?
Badge

Dit is de Motorola VIP1853.
Badge +1

Dit is de Motorola VIP1853.

krijg je die ook als 1e ontvanger of is die weer van een ander type?
Badge
krijg je die ook als 1e ontvanger of is die weer van een ander type?

Vanaf begin deze maand krijgen nieuwe klanten deze ontvanger ook, zie: http://internet.telfort.nl/shop/interactievetv.html.
@Hugo,
Als ik nu de tweede ontvanger neem, ga ik dan ook weer een nieuw contract aan voor een jaar?
Ik hoor graag van je!
MvrGR Tom
Badge +1
@webcare: Hugo/Henk,

Wil graag een tweede ontvanger. Vraag: Is het op mijn adres mogelijk om met twee streams de HD kanalen te blijven ontvangen?

Hoor het graag,

Groet,
Peter
goh ik zou ook graag een tweede tv ontvanger willen bestellen......of van een competente telfort medewerker horen op welke datum het wel mogelijk is.
want van al dat uitstellen wordt ik een beetje moedeloos.
concreet, het werd me bij afsluiten van het abonement eind april belooft dat ik een tweede ontvanger kon bestellen, dat bleek niet te kloppen en werd rond 17.5. vervolgens gebeld om te bestellen, nee mevrouw dat kan niet, maar vanaf 17.6. kan het wel.
oke 17.6. werd 7.7 en toen gebeld werd het 17.7.....
ik weet niet wat ik hier nog van moet denken, ik zou echt willen dat iemand eens een duidelijke afspraak met me maakt waarop ik kan rekenen....
Badge +1
webcare? Graag een antwoord.
Badge +1
@webcare: Hugo/Henk,

Wil graag een tweede ontvanger. Vraag: Is het op mijn adres mogelijk om met twee streams de HD kanalen te blijven ontvangen?

Hoor het graag,

Groet,
Peter

Nog maar weer eens vragen. Henk?
Goedemiddag

Ik heb een stekker die ik in de muur plug om zo ook boven tv te ontvangen, Alleen denk ik dat hij helaas overleden is. Hij maakt namelijk geen signaal en de lampjes branden niet.

Mvg
Goedemiddag

Mijn schoonmoeder wil graag een 2e ontvanger aanvragen. Ik heb gisteren helaas bij het aanvragen voor haar nieuw abonnement vergeten het aan te vragen. Is er nog gelegenheid deze toch toe te voegen aan het abonnement? Hij gaat pas 1 mei in.

Alvast bedankt

Reageer