beantwoord

2de tv-ontvanger geeft geen beeld, wel menu

• 15 juli 2019
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Sinds een week of 2 doet mijn 2de tv ontvanger het niet meer.

Ik heb wel gewoon de tv gids. En ik kan netix kijken. Maar gewoon tv beeld is zwart.

Hebben het al diverse keren met totaal opstarten etc geprobeerd. Maar het beeld blijft zwart. Wat kunnen we hier aan doen?

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 16 juli 2019, 11:57

Hallo @Moppiemar, dat de 2e niet werkt is lastig. Je hebt zo te zien 2 tv-ontvangers bij je abonnement, en de eerste werkt wel als ik je goed begrijp. Je zegt dat je 'opstarten etc' al hebt geprobeerd, wat valt er precies onder die etc? Heb je deze stappen bijvoorbeeld ook al gedaan om de ontvanger opnieuw te installeren? Dat is vaak de oplossing als de menu's wel zichtbaar zijn maar het tv beeld zelf niet. Ik hoor graag van je of het daarmee beter is geworden.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je deze 2e tv ontvanger via Telfort aangeschaft
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Moppiemar, dat de 2e niet werkt is lastig. Je hebt zo te zien 2 tv-ontvangers bij je abonnement, en de eerste werkt wel als ik je goed begrijp. Je zegt dat je 'opstarten etc' al hebt geprobeerd, wat valt er precies onder die etc? Heb je deze stappen bijvoorbeeld ook al gedaan om de ontvanger opnieuw te installeren? Dat is vaak de oplossing als de menu's wel zichtbaar zijn maar het tv beeld zelf niet. Ik hoor graag van je of het daarmee beter is geworden.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Moppiemar, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het gelukt om de tv-ontvanger opnieuw te installeren?

Reageer