2de ontvanger tv

  • 20 mei 2017
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Reputatie 1
probeer een tweede ontvanger te bestellen maar blijf op de site steeds maar opnieuw inloggen.via mijn telfort.dat wordt niks zo.hoe verder?bellen kan niet.staat wel ergens 7 dagen online maar blijkt niet zo te zijn.ik vind het erg onduidelijk om deze 2de ontvanger te kunnen bestellen.minpuntje.....ik hoor graag.dan maar via dit forum.......

3 reacties

Via MijnTelfort is inderdaad de geëigende manier.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-tvontvanger-bestellen-voor-interactieve-tv.htm
Je kan het later of morgen nog eens proberen.
Webcare hier is pas volgende week weer aanwezig.

Maar de Helpdesk is op zondag wel bereikbaar voor iTV, je kan het proberen. Wel even het bandje helemaal afluisteren.
En je kan Twitter of Facebook proberen.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 1
inmiddels gebeld en is opgelost.komt een 2de ontvanger.

maar eigen site werkt nog steeds niet.wijzigen kan niet omdat de vorige status nog niet afgeboekt/ingeboekt is??
dan kan ik mijn abbo niet wijzigen.en kom ik steeds terug in inloggen mijn telfort.
status dus wijzigen.en die is al een tijdje oud.......

verder staat ook mijn tweede emailadres er niet in.gebruik deze wel en er komt ook post op binnen.staat nog steeds maar 1 mailadres geregistreerd.
Reputatie 8
Badge +10
inmiddels gebeld en is opgelost.komt een 2de ontvanger.

maar eigen site werkt nog steeds niet.wijzigen kan niet omdat de vorige status nog niet afgeboekt/ingeboekt is??
dan kan ik mijn abbo niet wijzigen.en kom ik steeds terug in inloggen mijn telfort.
status dus wijzigen.en die is al een tijdje oud.......

verder staat ook mijn tweede emailadres er niet in.gebruik deze wel en er komt ook post op binnen.staat nog steeds maar 1 mailadres geregistreerd.

De 'Mijn Telfort' omgeving is ehhh, hoe zal ik het zeggen..?... niet helemaal betrouwbaar... :8

Reageer