beantwoord

2 vragen over welkom thuis en alles in 1

• 2 september 2014
  • 7 reacties
  • 383 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik heb afgelopen vrijdag 29 aug 2014 mijn welkom thuis code geactiveerd.
Helaas tot op heden niks.

Andere vraag ik ben gestart met alleen internet in 2011 nu heb ik alles tv internet bellen ik betaal 37 € voor internet instap bellen en iTV
Maar stel ik zou alles in 1 nemen dan heb ik 30 mb internet ipv standaard instap.

Hoe zit dit precies?

Gr.
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 3 september 2014, 08:19

Je hebt hoogstwaarschijnlijk niet het 'bellen basis', maar nog het oude 'Vast Bellen' (onbeperkt naar vaste nummers tegen alleen starttik €0,09, naar mobiel daarnaast €0,17 per minuut). Deze variant van bellen wordt al geruime tijd niet meer verkocht, maar klanten die deze variant nog hebben, mogen deze nog aan houden. Zodra je wisselt van bel variant kan je echter niet meer terug.

Samenvattend; als internet standaard beschikbaar is en jij inderdaad nog het oude vast bellen hebt, kan je daar naar upgraden. Je betaalt dan als basis bedrag 39,58* per maand en alle extra's zoals 2e tv, opnemen, etc komen daar nog bij.

De voor jou geldende prijs kan je in je eigen Mijn Telfort omgeving terug vinden.

*in de prijsberekening is de evt inflatiecorrectie over de periode 2012-2014 niet mee gerekend.
Bekijk reactie

7 reacties

Badge +2
Je hebt hoogstwaarschijnlijk niet het 'bellen basis', maar nog het oude 'Vast Bellen' (onbeperkt naar vaste nummers tegen alleen starttik €0,09, naar mobiel daarnaast €0,17 per minuut). Deze variant van bellen wordt al geruime tijd niet meer verkocht, maar klanten die deze variant nog hebben, mogen deze nog aan houden. Zodra je wisselt van bel variant kan je echter niet meer terug.

Samenvattend; als internet standaard beschikbaar is en jij inderdaad nog het oude vast bellen hebt, kan je daar naar upgraden. Je betaalt dan als basis bedrag 39,58* per maand en alle extra's zoals 2e tv, opnemen, etc komen daar nog bij.

De voor jou geldende prijs kan je in je eigen Mijn Telfort omgeving terug vinden.

*in de prijsberekening is de evt inflatiecorrectie over de periode 2012-2014 niet mee gerekend.
Reputatie 1
Badge +1
Wij hebben pas sinds kort bellen erbij,
ongeveer 2 weken nu.
Dus ik betaal alleen starttarief als ik bellen standaard heb.

En hoe zit het eigenlijk met de welkom thuis aktie nog niks gezien.

Gr.
Badge +2
Wij hebben pas sinds kort bellen erbij,
ongeveer 2 weken nu.
Dus ik betaal alleen starttarief als ik bellen standaard heb.

En hoe zit het eigenlijk met de welkom thuis aktie nog niks gezien.

Gr.

Dan heb je het bellen standaard, a €2,50 (puur kijkend naar belgedeelte) met €0,09 start, €0,09 per min naar zowel vast als mobiel.

Incl. 1 iTV kom je dan uit op €37 per maand met het standaard pakket, alle extra's komen daar bij.

Voor wat betreft de Welkom Thuis Actie; een aantal anderen hebben daar ook even op moeten wachten. Als je meer wilt weten, zul je een Telfort reactie af moeten wachten, of even de klantenservice bellen.
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb nu onbeperkt bellen gelijk ook genomen.
Eerste 2 maanden gratis vandaar.

Klopt ik betaal nu exact €37,- minus de kortingen(+ internet instap) maar als ik alles in 1 neem dan betaal ik hetzelfde maar dan heb ik 30mb toch?

Gr.
Reputatie 1
Badge +1
Nou bijna 7 dagen nog geen concrete antwoord. Welkom thuis en onze internet.
Reputatie 1
Badge +1
Worden we nou voor de gek gehouden met de welkom thuis aktie?
Reputatie 3
@angela,

Mijn excuses voor het wat late antwoord. Kun je me aangeven of het inmiddels is gelukt met de Welkom Thuis actie? Ik ben erg benieuwd.

Ingrid

Reageer