beantwoord

2 tv-ontvangers aansluiten

• 30 mei 2017
  • 4 reacties
  • 1054 keer bekeken

Reputatie 1
Ik wil graag 2 tv's aansluiten op een toekomstig tv en internet abonnement van Telfort.
Jouw bestelling

Ik neem onderstaande dingen.
Alles-in-1 Standaard
Opnemen pakket
Tv verbinding set

Mijn vraag is: Heb ik voor de 2e tv die ik wil aansluiten een extra kastje nodig of een speciale kaart voor in de tv?

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 31 mei 2017, 19:45

Hi alejo, alvast welkom bij Telfort 😳. Wat @telfortgebruikert zegt, dat klopt. Als je interactieve tv wil op twee televisies, dan heb je twee tv-ontvangers nodig. Dit kun je tijdens je bestelling aangeven. Je kan ervoor kiezen om de tv-ontvangers bekabeld aan te sluiten of door middel van een tv-verbindingsset. In dat laatste geval heb je 3 adapters nodig. Meer hierover kun je lezen op deze pagina. Weet je zo voldoende? Ik hoor het graag van je!
Bekijk reactie

4 reacties

Je hebt altijd een extra kastje (decoder) nodig om een TV aan te sluiten.
Reputatie 4
Badge +10
Hi alejo, alvast welkom bij Telfort 😳. Wat @telfortgebruikert zegt, dat klopt. Als je interactieve tv wil op twee televisies, dan heb je twee tv-ontvangers nodig. Dit kun je tijdens je bestelling aangeven. Je kan ervoor kiezen om de tv-ontvangers bekabeld aan te sluiten of door middel van een tv-verbindingsset. In dat laatste geval heb je 3 adapters nodig. Meer hierover kun je lezen op deze pagina. Weet je zo voldoende? Ik hoor het graag van je!
En dat 2e kastje (decoder) mag je deze ook zelf aanschaffen. Of moet je deze huren via Telfort ?
Reputatie 8
Badge +11
Is hier al op gereageerd:
https://forum.telfort.nl/tv-338/2e-kastje-aansluiten-interactief-tv-77880

Reageer