beantwoord

2 e tv ontvanger

• 27 maart 2018
  • 5 reacties
  • 151 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Men zegt zo makkelijk je kan zo je pakket wijzigen bijv 2 e tv aan of uit zetten , nou dat heb ik geweten , zette hem uit niet wetende dat ik dan ook het kastje terug moet sturen , nou dat vond ik nou ook niet de bedoeling ,dus annuleerde t telefonisch dat was geen probleem werd er gezegd , wat gebeurt er , al mijn beide tv s ontvangers doen het niet meer, ze hebben bij telfort iets gedaan blijkbaar en hier is alles op tilt, technische dienst 45 min aan de telefoon gehad , dus ook nog kosten gemaakt , denk je dat t nu opgelost is , nou nee dus , nou moet er opeens een monteur langs komen , en dat kan pas een week later dat hij komt, sorry maar ik vind t geen stijl. Wat dacht je ook nog van een week lang geen 2 tv s ,maar wel betalen .Ook zou ik nog aansluit kosten van 20 euro tegoed hebben , ook dit heb ik nog steeds niet terug gezien . Wat ook al een tijd geleden is .
icon

Beste antwoord door sm1001802486 28 maart 2018, 14:55

Hallo Stephen , gisteren 45 min een vrouwelijke medewerker gesproken , van alles geprobeerd, maar niet gelukt , nu vandaag bel ik over een pakje die bezorgd werd , een nieuwe tv ontvanger waar ik niks aan had, maar werd automatisch verstuurd zeiden ze omdat ze de 2 e tv aan zouden hebben gezet,dus vragen of dat terug kon , kreeg ik een mannelijke collega aan de lijn ,
die vroeg of de tv onvanger gisteren ook gereset was , ik zei nee ,er is niet over gesproken , en wat denk je , gereset en allebei de tv s doen t weer. Nou de mannen weten volgens mij meer als de vrouwen op de technische dienst , dit was in 5 minuten bekeken , gisteren 45 min en nog het probleem niet opgelost. Dus monteur maar afgebeld , is niet meer nodig . Aansluitkosten zijn nu ook vergoed , dank je .
😳
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Vervelende situatie, krijg je een foutmelding in beeld als je je tv ontvanger(s) aanzet?
Reputatie 1
Badge
Hij gaat steeds herstarten .
Reputatie 8
Badge +16
Hallo sm1001802486, dat is inderdaad een vervelende situatie. Ik zie dat beide TV-ontvangers nu zijn aangemeld. Kun je nu op beide TV-ontvangers zonder problemen naar TV kijken?
De aansluitkosten voor mobiel zijn op jouw laatste factuur vergoed. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Reputatie 1
Badge
Hallo Stephen , gisteren 45 min een vrouwelijke medewerker gesproken , van alles geprobeerd, maar niet gelukt , nu vandaag bel ik over een pakje die bezorgd werd , een nieuwe tv ontvanger waar ik niks aan had, maar werd automatisch verstuurd zeiden ze omdat ze de 2 e tv aan zouden hebben gezet,dus vragen of dat terug kon , kreeg ik een mannelijke collega aan de lijn ,
die vroeg of de tv onvanger gisteren ook gereset was , ik zei nee ,er is niet over gesproken , en wat denk je , gereset en allebei de tv s doen t weer. Nou de mannen weten volgens mij meer als de vrouwen op de technische dienst , dit was in 5 minuten bekeken , gisteren 45 min en nog het probleem niet opgelost. Dus monteur maar afgebeld , is niet meer nodig . Aansluitkosten zijn nu ook vergoed , dank je .
😳
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de heldere toelichting. Fijn dat alles nu is opgelost!
Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.

Reageer