beantwoord

2 afstandsbedieningen stuk

• 3 augustus 2020
  • 9 reacties
  • 141 keer bekeken

Reputatie 1

Help ik heb twee witte afstandsbedieningen die niet goed meer werken.

De ene kan ik de tv mee aanzetten en geluid bedienen en met de andere kan ik kanaal wisselen.

Is er een mogelijkheid om twee nieuwe witte afstandbedieningen te krijgen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Groetjes Britt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 augustus 2020, 15:22

Ik wist niet of je dat al geprobeerd had, ik wist alleen wat jij vertelde in het eerste bericht :slight_smile:  Het kon zijn dat je daar niet van op de hoogte was, vandaar dat ik het daarom toch even noemde. Als het daarmee was opgelost was het natuurlijk de snelste optie.

Helaas is dat niet het geval dus. De afstandsbediening die Bart 8 maanden geleden verstuurd heeft geeft nu dus ook weer een probleem? Ik kan maximaal 1 afstandsbediening per keer versturen, dus ik heb er nu een naar je gestuurd. Laat je het weten als je die ontvangen hebt? Daarna kan ik een tweede versturen.

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan Britt, veel kijkplezier weer! :smile: Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reputatie 1

Super tweede werkt ook top! Heel erg bedankt voor je hulp.:blush:

Groetjes Britt 

Reputatie 8
Badge +11

Die was er al mooi snel dus @69Britt69:slight_smile:  De tweede is hierbij ook naar je onderweg, als die net zo snel gaat heb je die morgen al in huis.

Reputatie 1

Hoi Jasper,

Hij is binnen en werkt perfect. Bedankt voor je hulp. Nu nog 1 te gaan. 

Groetjes Britt 

Reputatie 8
Badge +11

Waarom die nu al de geest geeft weet ik ook niet, maar een vervangende is onderweg! Daarna zal de tweede ook jouw kant opkomen :slight_smile:

Reputatie 1

Hoi jasper,

Klopt die ik vorige keer van Bart kreeg heeft ook de geest opgegeven. Ik snap niet waarom die toetsen ineens opgeven. Mijn excuus voor de iets boze reactie mijnerzijds in het vorige bericht. Ik wordt er echt gek van.

Groetjes Britt.

Reputatie 8
Badge +11

Ik wist niet of je dat al geprobeerd had, ik wist alleen wat jij vertelde in het eerste bericht :slight_smile:  Het kon zijn dat je daar niet van op de hoogte was, vandaar dat ik het daarom toch even noemde. Als het daarmee was opgelost was het natuurlijk de snelste optie.

Helaas is dat niet het geval dus. De afstandsbediening die Bart 8 maanden geleden verstuurd heeft geeft nu dus ook weer een probleem? Ik kan maximaal 1 afstandsbediening per keer versturen, dus ik heb er nu een naar je gestuurd. Laat je het weten als je die ontvangen hebt? Daarna kan ik een tweede versturen.

Reputatie 1

Hoi Jasper,

Bij beide afstandsbedieningen is het zo je kan op de toetsen drukken wat je wilt je krijgt bij de ene het geluid niet en de andere kan ik bv de ontvanger niet aanzetten wil je het op het kastje aanzetten dan gaat dat ding aan en meteen weer uit dus dan maar weer naar de woonkamer de andere ophalen en ik weet dat je geluid moet instellen voor je tv he  er twee denk je dat ik dat niet geprobeerd heb Samsung tv is 11 en dan is het probleem nog steeds daar de knoppen of toetsen of hoe je het ook wilt noemen werken niet en bij beide is het iets anders ik wordt er langzaam gek van heb dus. Helpppppp

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @69Britt69, dat ze het beide niet goed doen is typisch inderdaad. En beide ook iets anders dus. De tweede afstandsbediening kan je alleen het kanaal mee wisselen begrijp ik, wat werkt daar precies niet op? Als dat bijvoorbeeld  de volumeknoppen zijn kan de afstandsbediening opnieuw worden ingesteld op het tv toestel. Maakt dat voor die afstandsbediening een verschil?

En de eerste afstandsbediening, wat doet die precies niet? Je zegt dat die wel het volume kan bedienen, maar doet die verder juist niets?

Reageer