beantwoord

192 TV muziek zender

• 28 september 2012
  • 6 reacties
  • 3060 keer bekeken

Reputatie 1
hIERBIJ  doe ik een dringende  oproep om 192tv  zo snel mogelijk  in het pakket  toe te voegen dit is  1 van de beste muziek zenders  oot  gelanceerd 
zou leuk zijn dat  lieftst vandaag dan morgen  te zien is bij telfort  oude  clips uit de veronica  tyd en toppop verleden   dit is  een sluitende  zender in het muziek pakket . 

actie  actie  actie actie en niet  nog maanden wachten

PS HET GAAT OM 192 TV  MUZIEK ZENDER  DUS  FOUT IN HET  TITELBERICHT
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 september 2017, 13:28

Hoi Derk en FLdeWit, bedankt voor de feedback! Zoals nelly jacoba al zegt zit 192 TV in het Pluspakket. Gezien de zenderwijzigingen van 1 juli dit jaar, verwacht ik op korte termijn geen aanpassingen meer. Jullie wens heb ik wel intern doorgezet. Wie weet wordt 192 TV bij de volgende zenderwijzigingen in het basispakket opgenomen. 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Helemaal mee eens
Reputatie 8
Badge +19
Helemaal mee eens
192 TV zit in het pluspakket...
Dat weet ik dat ze in het pluspakket zitten, maar ik heb zoveel zenders waar ik nooit naar kijkt. Ik kijk eigenlijk helemaal nooit meer TV en op Twitter en Facebook annex Internet gaat het ook stierlijk vervelend worden met al die reclame overal tussendoor. Ik betaal potverdorie voor al die media. Waarom krijg ik dat nog allemaal van dat pulp te zien. Waardeloos, dus ik neem zeker geen pluspakket er nog eens bij.
Dat weet ik dat ze in het pluspakket zitten, maar ik heb zoveel zenders waar ik nooit naar kijkt. Ik kijk eigenlijk helemaal nooit meer TV en op Twitter en Facebook annex Internet gaat het ook stierlijk vervelend worden met al die reclame overal tussendoor. Ik betaal potverdorie voor al die media. Waarom krijg ik dat nog allemaal van dat pulp te zien. Waardeloos, dus ik neem zeker geen pluspakket er nog eens bij.

Is het dan een optie tv op te zeggen en die paar keer dat je iets wil kijken dat via internet doen?
https://online.192tv.tv
Tja, als ik alleen had geweest maar onze dochter zat vanavond weer TV te kijken en de vrouw kijkt vaak snachts naar TLC. Dus ik hoor het allemaal wel aan, maar kijken doe ik niet meer. Vind al die reclame uitingen zo'n minachting vanuit gaan. Neem nou die stomme reclame dat ze alles voor duizenden Euro's kapot rijden om even te komen vertellen dat je enkele honderden euro's kan besparen. helemaal gek zijn ze die reclame makers. En dan over die inlegkruisjes tegenwoordig. Voor een film staat een leeftijdsgrens maar voor reclame geld dat niet. Ik ga wel kijken via internet dan, proberen althans want volgens mij moet je een 4 cijferige code invoeren.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Derk en FLdeWit, bedankt voor de feedback! Zoals nelly jacoba al zegt zit 192 TV in het Pluspakket. Gezien de zenderwijzigingen van 1 juli dit jaar, verwacht ik op korte termijn geen aanpassingen meer. Jullie wens heb ik wel intern doorgezet. Wie weet wordt 192 TV bij de volgende zenderwijzigingen in het basispakket opgenomen. 🙂

Reageer