beantwoord

088 nummer bellen met vast bellen onbeperkt.

• 5 juli 2013
  • 8 reacties
  • 3341 keer bekeken

Badge
Geachte heer, mevrouw,

Wat zijn de kosten bij het bellen naar jullie glasvezel “088” info-nummer, als je gebruik maakt van vast bellen onbeperkt?
Helaas is dit niet terug te vinden op jullie website en als je het vraagt moet je 088 bellen en dan weet de betreffende medewerker het ook niet.
Afhankelijk van wie je aan de andere kant van de lijn treft is het lokaal en daarom gratis via bel onbeperkt, weer een ander denkt dat het toch wat kost maar weet niet hoeveel.
Aangezien ik het niet via mijn factuur te weten wil komen, heel graag uw informatie!

Mvg,
Peter
icon

Beste antwoord door Wieger DB 21 december 2017, 19:26

Voor een actueel overzicht van welke kosten er gerekend worden, verwijs ik graag naar onze tarieven voor Vast Bellen. Als je gebruik maakt van de bundel Onbeperkt Bellen, dan is het bellen naar een 088-nummer gratis. Maak je hier geen gebruik van? Dan kost het bellen naar een 088-nummer je reguliere minuten tarief. Let op: er zijn ook een paar nummers die beginnen met 0088 of +88-nummers. Dit zijn namelijk buitenlandse nummers en hiervoor gelden andere tarieven. Wees hier scherp op!
Bekijk reactie

8 reacties

Badge +1
Hoi [email]jp.keijzer@telfort.nl[/email]

welkom op het forum.

op https://www.telfort.nl/tarieven/vast-bellen-glasvezel/nieuw-btw-tarief/ staat het volgende vermeld:

[quote=Telfort Webiste]
Vast bellen Onbeperkt
     Kosten
Vast bellen Onbeperkt    € 15,00 per maand

Per gesprek/minuut            Kosten
Starttarief                    € 0,00 per gesprek
Bellen naar vaste nummers    € 0,00 per minuut
Bellen naar mobiele nummers    € 0,00 per minuut

Telfort bellen naar speciale nummers

Servicenummers                                                                    Starttarief    Per minuut
112 (algemeen alarmnummer)                                                    € 0,00            € 0,00    
116xyz-nummers (nummers met specifiek maatschappelijk nut zoals 'Kind vermist')    € 0,09            € 0,00    
14xyz-nummers (gemeentelijke nutsinstanties)         `                      € 0,09            € 0,00    
085-nummers (geografisch onafhankelijk nummer, bellen over internet)            € 0,09            € 0,09    
088-nummers (bedrijfsnummers)                                                    € 0,09            € 0,09    
[/quote]

het gekke daarin is dat volgens mij 088 nummers hier staan vermeld als bedrijfsnummers, maar volgens mij ook aan particulieren worden verstrekt (als zijnde een niet geografisch gebonden vast nummer) bij voorbeeld een voip aansluiting...
Badge
Allereerst bedankt voor het antwoord!
Maar het gaat hier om het 088 telfort glasvezel nummer.
Het lijkt mij dat telfort toch zou moeten weten wat zij haar klanten hiervoor rekent.😕
Reputatie 8
Badge +16
Zoals pruygje aangeeft € 0,09  starttarief en  € 0,09 per minuut
Badge
Volgens de klantenservice van Telfort ligt het toch anders.:)
Dit is wat ik zojuist in mijn mail als antwoord mocht ontvangen.!!!

Geachte heer of mevrouw J.P. Keijzer,

Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen.

Vervelend om te horen dat het u tot op heden niet duidelijk gemaakt kon worden. Ik kan u mededelen dat het bellen naar een 088 nummer met Onbeperkt Bellen gezien kan worden als gratis bellen. Hier worden voor u dus geen kosten voor in rekening gebracht.

Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice/glasvezel. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort klantenservice glasvezel
Badge
Volgens de klantenservice van Telfort ligt het toch anders.
Dit is wat ik zojuist in mijn mail als antwoord mocht ontvangen.!!!

Geachte heer of mevrouw J.P. Keijzer,

Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen.

Vervelend om te horen dat het u tot op heden niet duidelijk gemaakt kon worden. Ik kan u mededelen dat het bellen naar een 088 nummer met Onbeperkt Bellen gezien kan worden als gratis bellen. Hier worden voor u dus geen kosten voor in rekening gebracht.

Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice/glasvezel. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort klantenservice glasvezel
Badge +1
Kijkaan, het wordt dus toch als een normale vaste aansluiting gezien.

Vond het al raar...

Wellicht handig dat het prijzenoverzicht op de site aangepast wordt.
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb nogal wat gebeld met de klantenservice de eerste maand. Ik heb echter geen belkosten gezien op mijn 2e factuur, dus ik ga er vanuit dat het gratis is. Maar ook ik was in verwarring gebracht door het tarievenoverzicht.
Reputatie 7
Badge +13
Voor een actueel overzicht van welke kosten er gerekend worden, verwijs ik graag naar onze tarieven voor Vast Bellen. Als je gebruik maakt van de bundel Onbeperkt Bellen, dan is het bellen naar een 088-nummer gratis. Maak je hier geen gebruik van? Dan kost het bellen naar een 088-nummer je reguliere minuten tarief. Let op: er zijn ook een paar nummers die beginnen met 0088 of +88-nummers. Dit zijn namelijk buitenlandse nummers en hiervoor gelden andere tarieven. Wees hier scherp op!

Reageer