Kies Je Favoriet -> Wat drink jij het liefst? đŸ·đŸ„›â˜•

Badge +13
Met 75% van de stemmen wint Team Hartig de strijd om de meest geliefde snack 😃 Dank voor je bijdrage en de smakelijke foto's! De onvermijdelijke opvolger van jouw favoriete snack is natuurlijk jouw favoriete drankje. Misschien is het deze keer nog wel moeilijker beslissen, want deze keer heb je maar liefst 9 keuzes!

Eigenlijk is het onmogelijk om te kiezen natuurlijk: wat je het liefst drinkt hangt af van het moment en je hebt misschien wel drie of vier favorieten. Toch daag ik je uit om te kiezen. Het gaat er niet om dat je een keuze maakt waarmee je de andere opties uitsluit en het gaat ook niet per se om wat je het vaakst drinkt. Het gaat om de keuze die er voor jou tussenuit springt en die het best bij je past.

Wijn

Bier

Melk

Koffie

Thee

Water

Cola

Ander frisdrank, namelijk ...

Iets anders, namelijk ...

Wil je specificeren, bijvoorbeeld groene thee, espresso, kokosnootmelk of sprankelende witte wijn? Kies dan de optie die het dichtst in de buurt komt en licht hieronder toe. Kies je ‘Ander frisdrank’ of ‘Iets anders’, geef dan ook hieronder aan wat. Zoals altijd vinden we foto’s leuk. Let op: plaats geen foto's met copyright. Die herken je vaak aan een watermerk met Copyright symbool.

Wat drink jij het liefst?

27 reacties

Eigenlijk is het een mix van twee antwoorden dus Ander frisdrank namelijk,

Reputatie 5
Badge +7
Dit zegt genoeg denk ik.

Reputatie 7
Badge +13
Voor mij is de keuze makkelijk: bier. Om precies te zijn speciaalbier. Of het nu Belgisch Blondbier is of een IPA, ik drink ze met plezier. Natuurlijk wel met mate 😉

Badge +13
Cola Light!

Ik heb dit soort traytjes in huis 🙈
Reputatie 8
Badge +17
Jurgen - Telfort schreef:

Cola Light!

Ik heb dit soort traytjes in huis 🙈

gemixt met Whiskey zeker?

oh nee, da's zonde!
Reputatie 8
Badge +19
Voor de hartige snack sloot ik me bij Jimny aan, maar ik ga nu met Wieger mee... 😉
Mijn favoriete opdrinkbiertje staat op de foto hieronder, ik ben niet zo van het speciaalbier alhoewel daar ook wel eens pareltjes tussen zitten.
Maar deze is voor mij van de 'consumentenbiertjes' het lekkerst, de meeste andere merken zijn net iets te zoetig voor me, en deze is een tikkie bitter en dan bevalt me wel.

Reputatie 5
Badge +4
Melk is een hele grote favoriet van mij!
Toevallig pas geleden een hele leuke aanbieding (50% korting op melk).
Gelijk groots ingeslagen (ivm de lange houdbaarheidsdatum).
108 pakken om precies te zijn 😃

Je mocht er maximaal 12 per keer dus moest wel steeds opnieuw de winkel in haha.
Hierbij een foto van mijn kofferbak 😛

Reputatie 6
Badge +12
Ik houd erg van cola zero, het liefst uit een blikje en in het weekend af en toe een wijntje of een speciaalbiertje! 😃
Reputatie 8
Badge +15
Bij een hartige snack wil ik een cola! 🙂
Ochtend en avond een bakkie pleur ehh koffie 😛
Badge +13
@Koffiemok Heb je jou favo snack nou doorgegeven in het andere topic? Ik kwam 'm niet tegen 🙂
Reputatie 7
Badge +13
@Enterprise Als je van bitterdere biertjes houd, dan kan ik je nog wel een paar tips geven. Mooie Nel van Jopen bijvoorbeeld! 😉

@Knorde, past er geen koe bij jou in de achtertuin? Scheelt weer een ritje. 😛
Reputatie 6
Badge +12
Mooie Nel lust ik ook wel @Wieger DB 😃.
Reputatie 8
Badge +16
cobus schreef:

Dit zegt genoeg denk ik.

Ik ben verslaafd aan cola. Drink het elke dag haha
Reputatie 6
Badge +6
Ander frisdrank, 7 up.:D
Reputatie 4
Badge +10
Mango lassi! Het is een drankje dat oorspronkelijk uit India komt en wordt gemaakt van mango, yoghurt, vanille(suiker) en soms nog wat specerijen. Je kunt het niet in de supermarkt kopen, maar echt heel lekker om zelf te maken.

Jeetje, ben ik de enige die water drinkt? 🙂

Reputatie 4
Badge +10
Wolfske schreef:

Ik drink ook heel graag water:$, alleen mijn favoriete drankje is mango lassi. Dit kan ik natuurlijk niet heel de dag drinken. Misschien dat anderen in dit topic wel heel de dag bier drinken 😛
Reputatie 5
Badge +7
Of cola ?
Reputatie 8
Badge +19
Ach, bier bestaat ook voor 99% uit water... 😉
Reputatie 8
Badge +15
@Jurgen - TelfortHeb niet echt voorkeur voor hartig hapje. 😛

Reputatie 8
Favoriete drankje is erg gevarieerd in tijd van de dag, behoeften, thuis of buiten de deur.

- Lust best een watertje met een minimum vleugje van een smaakje eraan (Spa mint).
- Cola Zero (bij een broodje shoarma)
- Dubbele espresso
. (Kopje voorverwarmd met kokend water, apparaat voorverwarmd, pas dan de espresso klaarmaken).
. Eventueel aangevuld met een dotje slagroom en een scheutje whisky (na het eten).
. In een restaurant met Sambucca met wat losse koffie boontjes + even de vlam erin
. zodat de boontjes schroeien. (Zowel voor de smaak, als de "entourage").

- Krachtig speciaal bier:
. Grolsch Kanon, Trappist, Corsendonk, Gouden Carolus (weinig beschikbaar), Duvel....
- Krachtige volle rode of frisse droge witte wijnen naar gelang de gerechten die je erbij eet.
- Een bodempje whisky (Famous grous, Oban, Glenkinchie, Knob Creek).
Reputatie 8
Badge +17
Biertje!
Leffe Tripel, Judas, Kanon, Karmeliet Tripel...
En soms, afhankelijk van de situatie: een glaasje accuzuur 😛 🙂
Och, favootjes zijn, thee, cola zero, cola light maar geen Tabasco.:D:P
@Kees-Jan ik heb een grote can zoutzuur 30% mocht je nog niet genoeg hebben aan accuzuur.
:):D

Ginger ale!

Reageer