Jaren te veel betaald

Andre Winkel
Tot mijn grote schrik kwam ik er laatst achter dat ik al jaren te veel betaal voor te weinig.
Ik betaal 24 euro voor 500 MB en 300 minuten .
Dat terwijl je tegenwoordig 2000 MB en 400 minuten hebt voor 14 euro !!!!!!!
Telfort doet mij dus al enige jaren flink tekort !!!
Ik had wel een mailtje of een telefoontje verwacht maar nee hoor ...telford lacht alleen maar.
Ik vind dit schandalig .. God mag weten wat ik totaal te veel heb betaald en wat ik te weinig heb gekregen....Maar owee als je 1 minuut over je bundel gaat ...!!!!
Bedankt Telfort en ik denk vaarwel !!!!

20 reacties

GJC
Reputatie 2
Even afgezien van dat Telfort je best pro-actief had mogen (moeten?) benaderen. Heb je zelf ook niet zitten slapen? In al die jaren waar je het over hebt zal er toch weleens verlengd zijn?
jimny
Reputatie 5
Badge +2
Als je een contract afsluit voor 1 cq 2 jaar had je na afloop van het contract eens goed kunnen kijken of je goedkoper kon, je kunt eens inloggen op je mijn telfort mobiel of je het huidige abonnement tegen een aantrekkelijk aanbod kunt verlengen
Koffiemok
Reputatie 5
Badge +2
Ook op Mijn Telfort kun je je contractduur bijhouden. Als je kan verlengen dan staat dat daar ook aangegeven.

Misschien heb je communicatie vanuit Telfort op nee staan. Dan wordt je ook niet gebeld.
Andre Winkel
Ik geef toe dat ik niet alert genoeg ben geweest, zo check ik tegenwoordig elke dag of ik niet te veel betaal aan TV, internet, water , gas, elektra , al mijn verzekeringen.......grrr wat een wereld !!!
jimny
Reputatie 5
Badge +2
Door schade en schande wordt je wijs
Wieger - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Andre, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je graag eerder gebruik had gemaakt van onze nieuwere abonnementen. Het is inderdaad zo dat je dit het gemakkelijkst via Mijn Telfort kan bijhouden. Hier zie je je contractdatum terug en krijg je ook een knop te zien om te verlengen. Via deze weg proberen wij je op de hoogte te houden. Via de Mijn Telfort app kan je dit op je telefoon in de gaten houden. Als je alsnog een persoonlijk aanbod wil krijgen voor het verlengen van je abonnement, dan kan je je via deze link terug laten bellen. Een collega van me zal je een persoonlijk aanbod doen. Je kan natuurlijk ook kijken op Mijn Telfort.
GJC
Reputatie 2
Er is dus nog hoop @Andre Winkel. Nou niet in slaap vallen hoor! :cool:
Superrray
Reputatie 1
Je hebt helemaal gelijk Andre. Ik heb voor 2 jaar een contracht afgesloten en probeer nu ook te upgraden na een half jaar. Voordelig voor Telfort want een vaste klant verlengd zn abonnement tegen een hogere prijs en de klant is blij met zn ruimere bundel. En dat kan dus niet of tegen belachelijke meerprijs!! (Meer dan de kosten van een totaal nieuw abonnement!!)

Voor mij nooit meer Telfort mobiel na het aflopen van mijn huidige abonnement, dat is zeker!

(P.s.: uiteraard kun je zelf informatie halen maar Telfort had ook wel eens kunnen melden aan je als vaste klant dat het veel gunstiger was om over te stappen naar een ander abonnement)
Andre Winkel
Hoi Wieger, leuk en dapper dat je reageert.
Wat ik echter mis is gewoon het simpele feit dat ik dus enkele jaren gewoon 10,= teveel betaald heb en daar OOK nog te weinig voor gekregen heb. Dit is dus dubbelop. In het voor mij meest gunstige geval ben ik dus genaaid voor minimaal 2 jaar a 10,= per maand .....ik zal het uitrekenen voor je dat is dus minimaal 240,= maar dan reken ik niet mee wat ik aan minuten en MB's te kort kwam, plus da ik maar 2 jaar reken.
Dat bij een klant die TV, internet en mobiel bij jullie heeft.....Jullie mogen 1 voorstel doen. Maar zorg dan wel dat het in verhouding is . Dat is wel zo EERLIJK . SUCCES.
Friesian
Reputatie 3
Beste,
Ik zou je echt aanraden het advies van Wieger op te volgen. Een dergelijk persoonlijk gesprek kan wonderen doen. Trouwens zoals eigenlijk anderen al aangeven, eigen verantwoordelijkheid. Beetje flauw om Telfort de schuld te geven.
mandy
Badge
Los van het feit of er teveel voor betaald is, heb ik nog wel een opmerking.
Persoonlijk kijk ik wel steeds naar een verlengaanbod in Mijn Telfort.
Maar dat verlengaanbod is dubbel.
Het lijkt of je meer krijgt, maar er staat niet bij, dat het inclusief combivoordeel is.
(Nu heb ik nog niet gekeken of dit inmiddels gecorrigeerd is.)
Dus al met al, is het 'verlengaanbod' zeker geen korting of dat mijn oorspronkelijk abonnement vermeerderd is.
Dus ik schiet er niets mee op en verleng daarom ook niet.
Ik ben 'contractvrij' dus ik kijk of wacht nog even af.
Wieger - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Andre, ik kan me heel goed voorstellen dat je sneller minder had willen betalen voor je abonnement. Zeker als ik kijk naar de rekensom die je gemaakt hebt. Voor het voorstel wil ik je vragen om hier je nummer door te geven. Vanuit het forum kan ik je namelijk geen voorstel doen. Als ik je nummer opgeef, dan kan het zijn dat mijn collega je niet te pakken krijgt. Dat wil ik graag voorkomen.

@Friesian, GJC, mandy, thanks voor het meedenken!
gerrycornelissen
Advies om via "mijn telfort" te checken is prima maar dan moet "mijn telfort" het wel doen!!!!
Andre Winkel
Beste Wiegert
Nou ik heb dus op HIER gedrukt ...na een kwartier werd ik gebeld ...kreeg dus iemand aan de lijn ( zeer moeilijk te verstaat ) die brabbelde iets over mb's en minuten ... en of ik niet zelf een voorstel had ...HAD IK DUS NIETS AAN....niks persoonlijk voorstel !
Friesian
Reputatie 3
Beste Andre

Ik trof het de 1e keer ook minder, onduidelijke verbinding,een bandje.... waarop ik de verbinding verbrak.
2e keer was voortreffelijk, meedenkend in de weer,controlerend, het vuur uit de sloffen gelopen.

Kom op beste kerel na 1 keer geef je toch niet op... suuk 6 !
Wieger - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Andre, zoals ik al heb aangegeven is het forum niet de plek voor verlengingen. Vanuit hier kan ik je jammer genoeg geen aanbod doen. Ik heb je verzoek intern doorgezet, maar dat zal langer gaan duren dan nog een keer een poging wagen. Het lijkt me daarom het beste om zoals Friesian zegt nog een poging te doen.
Saskia vd Wal
1 troost, zo gaat dat bij elke provider. Je gaat steeds meer betalen voor minder... Daarom moet je het zelf in de gaten houden en zien of alles het nog waard is. Zo ben ik weg gegaan bij een andere provider en nu bij Telfort terecht gekomen... Alles heeft voor en nadelen...
Andre Winkel
ff klein leuk detail wat mij net even opviel....bekijk de foto's eens van ONS TEAM ...
allemaal dikke zonnebril ... net the godfather ha ha
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
Andre Winkel schreef:

ff klein leuk detail wat mij net even opviel....bekijk de foto's eens van ONS TEAM ...
allemaal dikke zonnebril ... net the godfather ha ha

Telfort makes you an offer you can't refuse...

of een paardenhoofd in je bed! :P
GJC
Reputatie 2
En die brillen heb jij betaald @Andre Winkel
Ik heb er zelf ook een: :cool:

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@