beantwoord

iPhone 8/8plus/X

Mr. Freeze
Reputatie 2
Hallo,

Omdat ik toch wel heel tevreden ben met Telfort wil ik bij voorkeur graag bij jullie blijven, maar als ik mijn abonnement ga verlengen wil ik toch wel graag de nieuwste iPhone. Kan ik die straks via Telfort kopen? Mijn abo is verlengbaar vanaf eind oktober.
icon

Beste antwoord door Wieger - Telfort 14 september 2017, 13:28

Hey Mr. Freeze, groot gelijk dat je zo'n mooi toestel wilt nemen. Ik kan niet goed achterhalen wat je met de nieuwste iPhone bedoelt. Doel je dan op de iPhone 8 of op de iPhone X? De iPhone 8 is vanaf vrijdag te reserveren. De iPhone X zullen we (nog) niet leveren. Hopelijk weet je hiermee voldoende. :)

Bekijk reactie

5 Reacties

Enterprise
Reputatie 5
Ik denk dat je beter bij belsimpel.nl kan kijken, die hebben een veel grotere voorraad en leveren bijna altijd de volgende werkdag.
En je kan daar uiteraard gewoon je Telfort-abonnement verlengen...
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Hey Mr. Freeze, groot gelijk dat je zo'n mooi toestel wilt nemen. Ik kan niet goed achterhalen wat je met de nieuwste iPhone bedoelt. Doel je dan op de iPhone 8 of op de iPhone X? De iPhone 8 is vanaf vrijdag te reserveren. De iPhone X zullen we (nog) niet leveren. Hopelijk weet je hiermee voldoende. :)
TMG1961
Hoe wel rekening met een behoorlijk stevig prijskaartje als je de iphone X wil. Neem minstens 1100 euro mee. Belachelijk veel geld voor een telefoon.
Mr. Freeze
Reputatie 2
TMG1961 schreef:

Hoe wel rekening met een behoorlijk stevig prijskaartje als je de iphone X wil. Neem minstens 1100 euro mee. Belachelijk veel geld voor een telefoon.

Hij is duur idd, maar rekening houdend met restwaarde na zo'n 3 jaar dan is hij eigenlijk net zo duur als een goedkopere telefoon zoals bijv. een Android van ongeveer 700. Voor al mijn vorige iPhones (in zeer nette staat) heb ik altijd een goede prijs kunnen krijgen waardoor de nieuwe eigenlijk best meevalt in prijs.
Mr. Freeze
Reputatie 2
Wieger - Telfort schreef:

Dank je wel voor dit antwoord :-)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P