beantwoord

Hoe kan ik Ajax - Rosenborg zien

• 17 augustus 2017
  • TV
  • 54 reacties
  • 6171 keer bekeken

ivanke
Ik lees dat ZIGGO de twee EL playoff wedstrijden van Ajax gratis uitzend op ZIGGO Sport. Ik kan nergens vinden hoe ik het via Telfort Glasvezel kan zien. Weet iemand hier meer van?
icon

Beste antwoord door Galdor68 24 augustus 2017, 21:08

Glasvezel en xdsl met witte ab is beide 233 even voor de duidelijkheid.
Alleen glasvezel met zwarte ab is 160

Bekijk reactie

54 Reacties

bajax
Ik zit met hetzelfde probleem ivanke
ivanke
Ik heb inmiddels met een medewerker gechat. Die zei, dat op de interactive (dus met de box) TV komt een kanaal waar we het zouden kunnen zien. Leuk is dat de chat meteen naar het sluiten ervan weg is, dus ik kon niet meer zien wat hij zei. Maar ik meen te herinneren dat hij kanaal 333 zei. Die is er nog niet beschikbaar. Hopelijk na 20:15 komt hij er wel. Hoe dan ook na 20:15 moeten we alles weer bekijken.
Anoniem1223445
Je kan op kanaal 233 kijken!!
jimny
Reputatie 5
Badge +2
Hier meer info

https://mediamagazine.nl/europa-league-ajax-rosenborg-live-volgen-radio-en-televisie/
Deniss
Heeft iemand al een zender die het doet ? Bij mij pakken ze allebei de zenders niet.
GJC
Reputatie 4
Badge +1
Bij mij (geen glasvezel) 233 en 239. Ik ga niemand uitnodigen want ik hou niet van voetbal :8
Bonoboy
Heb glasvezel. Maar geen van beide kanalen werken.
Deniss
Bonoboy schreef:

Heb glasvezel. Maar geen van beide kanalen werken.

daar heb ik ook last van!
GJC
Reputatie 4
Badge +1
Kijk even hier. Misschien heb je er wat aan.

https://forum.telfort.nl/tv-338/live-tv-ajax-rosenborg-live-stream-70345
martijndelahaye
Beide kanalen bestaan bij mij niet eens, ik word geforceerd naar kanaal 265. Uitzending nergens te vinden, waardoor ik nu weer aangewezen ben op een (illegale) stream met slecht beeld en zonder commentaar. Jammer hoor. Geen beste reclame
GJC
Reputatie 4
Badge +1
Helaas. Misschien kan Telfort zelf er binnenkort wat zinnigs over zeggen.
nvd
Telfort, graag even reageren.
Dit is inderdaad geen goede reclame!
JJC
Bijzonder frusterend. Zend Ziggo het uit op een open kanaal, biedt Telfort het niet aan! Volgens het zenderoverzicht zou het op kanaal 160 moeten zitten, dat kanaal bestaat niet en via de app kun je die zender weer niet op je tablet krijgen. Erg teleurstellend van Telfort.
BeMu
Reputatie 1
Soms is er een herstart van de box nodig, althans bij mij, ik heb t-mobile als provider daar is het te zien op kanaal 160 voor het activeren moest ik even een herstart doen.
JanBar
Reputatie 1
Ik heb de wedstrijd kunnen zien op kanaal 239. Maar jullie hebben niets gemist.
Galdor68
Ik ga ervan uit dat jullie dan wel allemaal ziggo sport aan hebben staan in Mijntelfort anders zal je het niet gezien kunnen hebben. Lijkt mij tenzij Telfort het betreffende kanaal voor iedereen tijdelijk open heeft gezet.
Ziggo Sport is een extra pakket dus sowieso niet standaard.
Volgens de link van jimny zou het dus inderdaad freeview moeten zijn geweest, dus zou het voor iedereen zichtbaar moeten zijn geweest.
JanBar
Reputatie 1
Ik ben al zeker een jaar niet ingelogd op heb in Mijntelfort.
Of Ziggo Sport aan staat zou ik niet weten.
Toch kunnen kijken..
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Galdor68 schreef:

Ik ga ervan uit dat jullie dan wel allemaal ziggo sport aan hebben staan in Mijntelfort anders zal je het niet gezien kunnen hebben. Lijkt mij tenzij Telfort het betreffende kanaal voor iedereen tijdelijk open heeft gezet.

Zender stond tijdelijk open ter promotie, gebeurt wel vaker.
233/239 is nu weer uit de lucht...
ivanke
Ik heb deze topic opgestart, en ondanks de vele reacties kon ik de wedstrijd niet zien. kanaal 233 was een soort music kanaal, die via de app helemaal niet bekeken kon zijn. 239 had ik niet. Je kan natuurlijk elk door Ziggo uitgezonderd wedstrijd voor €3.99 zien, waarvan ik al een paar keer gebruik heb gemaakt, maar nu zei ZIGGO dat het gratis was.
Ik ben zeer teleurgesteld in Telfort. Waarom kregen we geen email waarin stap voor stap verteld zou worden hoe we voor deze twee wedstrijden Ziggo Sport konden kijken? Ik kreeg een kanaalnummer, waarmee ik niets kon doen. En dan gaat Ajax nog ook verliezen. OK ;dat is niet de schuld van Telfort. Trouwens ZIGGO had deze wedstrijd ook via hun "Pay per View"pagina gratis aan kunnen bieden. Maar daar stond het gewoon voor de normale prijs.
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
De wedstrijd was voor ADSL-klanten gratis te zien op genoemde zenders, en helaas niet voor glasvezelklanten met de oude propositie (Concepts, Lijbrandt etc) omdat deze op een platform zitten (afwijkende zenderindeling en zo...) dat niet altijd 'meedoet' met zulke promotionele acties.
Reden te meer om over te stappen naar het nieuwe glasvezelabonnement, en dat is ook de achterliggende gedachte van Telfort, lijkt me.
ivanke
Leuk. :@ Dat hadden kunnen/moeten zeggen. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een email/brief heb gekregen met de voor en eventuele nadelen van het andere systeem.
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
ivanke schreef:

Leuk. :@ Dat hadden kunnen/moeten zeggen. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een email/brief heb gekregen met de voor en eventuele nadelen van het andere systeem.

Zulke informatie wordt duidelijk via dit forum gecommuniceerd...

http://forum.telfort.nl/internet-267/tips-van-telfort-vergelijk-ons-oude-en-nieuwe-glasvezelabonnement-49935
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
@All,

Ik betreur het dat een aantal van jullie de wedstrijd niet konden zien. Wij zijn bezig dit te onderzoeken wat er is misgegaan en ik streef ernaar binnen twee werkdagen hierop terug te komen. Excuses voor het ervaren ongemak.
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Stephen - Telfort schreef:

@All,

Ik betreur het dat een aantal van jullie de wedstrijd niet konden zien. Wij zijn bezig dit te onderzoeken wat er is misgegaan en ik streef ernaar binnen twee werkdagen hierop terug te komen. Excuses voor het ervaren ongemak.

@Stephen - Telfort
Mijn bovenstaande reactie blijkt dus niet te kloppen en ook de oude glasvezelklanten hadden deze wedstrijd moeten kunnen zien, begrijp ik uit je reactie..?
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
@Enterprise,

Dat zijn wij inderdaad aan het uitzoeken. Maar als dat het geval was dan had dit uiteraard vermeld moeten worden. Wordt vervolgd.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)