Gratis Ziggo Sport Totaal van 14 t/m 17 september

• 13 september 2017
  • TV
  • 43 reacties
  • 1540 keer bekeken

Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Van donderdag 14 september t/m zondag 17 september kunnen alle iTV klanten gratis kijken naar alle kanalen van Ziggo Sport Totaal. Dit is een landelijke actie van Ziggo Sport Totaal, waar alle tv aanbieders aan mee doen.

Deze actie vanuit Ziggo Sport wordt gedaan omdat er een enorm mooi sportweekend voor de deur staat en klanten op deze manier kennis kunnen maken met het sportaanbod van Ziggo Sport Totaal.

Waar kun je onder andere naar kijken?

•KLM Open, 14-17 september: golftoernooi uit de European PGA Tour, met o.a. de Nederlander Joost Luiten
•Davis Cup Tennis Nederland – Tsjechië, 15-17 september. Inzet: een plek in de wereldgroep in 2018
•Formule 1: Grand Prix van Singapore, 17 september. Spectaculaire nachtrace, die hier in de middag wordt uitgezonden.
•Premier League: de topper Chelsea – Arsenal, 17 september 14:30.
•Diverse voetbalwedstrijden uit de Spaanse competitie, met o.a. Real Madrid en FC Barcelona

Waar kun je deze zenders vinden?

Voor de witte afstandsbediening:

Kanaal 233: Ziggo Sport Select

Kanaal 234: Ziggo Sport Voetbal

Kanaal 235: Ziggo Sport Golf

Kanaal 236: Ziggo Sport Racing

Kanaal 237: Ziggo Sport Extra 1

Kanaal 238: Ziggo Sport Extra 2

Kanaal 239: Ziggo Sport Select HD

Kanaal 240: Ziggo Sport Voetbal HD

Voor de zwarte afstandsbediening:

Kanaal 160: Ziggo Sport Select

Kanaal 161: Ziggo Sport Voetbal

Kanaal 162: Ziggo Sport Golf

Kanaal 163: Ziggo Sport Racing

Kanaal 164: Ziggo Sport Extra

Kanaal 165: Ziggo Sport Extra

Wat gebeurt er na 17 september?
Op maandag 18 september gaan de kanalen automatisch weer dicht. Wil je daarna nog meer kijken naar Formule1, Engels voetbal, Spaans Voetbal of andere topsport, dan kan je een abonnement nemen op Ziggo Sport Totaal bij KPN en Telfort. Dit abonnement kost €15,50 per maand en is maandelijks opzegbaar.

43 Reacties

nocalimero
Reputatie 1
Geldt dit ook voor de Telfort Glasvezel abonnees die de oude "Glashart" aansluiting hebben (met de zwarte afstandbediening)?
robnieuw
Werk op dit moment niet bij mij. Heb glasvezel
Of ben ik te vroeg? En begind het weekend pas op vrijdag?
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi nocalimero en robnieuw, bij beide manieren van glasvezel staan de zenders erbij. Ik heb het topic van Stephen bijgewerkt op de zenders van 160 tot en met 165 kan je de extra zenders vinden.
Royniessink
Ik heb alleen op kanaal 241 ziggo sport golf en op kanaal 242 ziggo sport racing, ik heb een witte afstandsbediening en een adsl verbinding. Als ik naar beneden zap dan springt ie door naar kanaal 200 netflix
nelly jacoba
Reputatie 5
Badge +2
Royniessink schreef:

Ik heb alleen op kanaal 241 ziggo sport golf en op kanaal 242 ziggo sport racing, ik heb een witte afstandsbediening en een adsl verbinding. Als ik naar beneden zap dan springt ie door naar kanaal 200 netflix

Maak je ontvanger eens 1 minuut stroomloos en laat 'm dan opnieuw opstarten.
Als dat niet helpt verwijder dan de software.
Als laatste kan je dan nog de ontvanger terug zetten naar fabrieksinstellingen.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Misschien staan de overige zenders onder de verborgen zenders..?
Kijk in het menu eens bij deze lijst van verborgen zenders.
Royniessink
Bedankt, stonden inderdaad bij de verborgen zenders
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Royniessink schreef:

Bedankt, stonden inderdaad bij de verborgen zenders

Dat vermoeden had ik al... ;)
Graag gedaan.
Stoffel63
Reputatie 1
Ook hier geen Ziggo sport op oude propositie (zwarte ab).
Gaat van kanaal 155 naar 172.
Software update gedaan, beide Amino's minstens 1 minuut van de stroom gehad en niets bij geblokkeerde zenders.
Voor zover ik weet heeft de oude propositie geen "verborgen zenders".
Opvallend is dat de zenders wel in het mozaiekbeeld en op de app staan.
Als ik in het mozaiekbeeld op "ok" druk om naar de zender te gaan, kom ik op 172.

Iemand een oplossing?
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Stoffel63 schreef:

[..]

Heb je dat ook gechecked dan in het menu..?
Stoffel63
Reputatie 1
Enterprise schreef:

Stoffel63 schreef:

[..]

Heb je dat ook gechecked dan in het menu..?

Bedankt voor je reactie
Ik heb alle menu's en alle opties bekeken. Niets te vinden.
Er is wel de optie om zenders te blokkeren.
Als ik google op "telfort verborgen zenders" dan vind ik daar wel iets over.
Als ik naar de betreffende site ga dan staat daar "zenders verbergen en zichtbaar maken".
Volgens de afbeelding van het betreffende menu is dit echter het blokkeren van de zenders. Zie foto.

.
Daar zie je ook dat de zenders er niet tussen staan.
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Ik zie dat de oude glasvezelpropositie (nog steeds..?) de oude menustructuur heeft, en daarmee ben ik niet bekend.
Je kan overigens wél zenders (de)blokkeren in de oude propositie...
Maar het ziet er inderdaad naar uit dat de Ziggo zenders niet 'aankomen' in je ontvanger.
Misschien kan een Telfort webcare-medewerker hier iets over zeggen, het is eerder al voorgekomen dat bij zo'n actie van Ziggo of Fox Sports veel glasvezelklanten de zenders niet konden ontvangen.
Stoffel63
Reputatie 1
Enterprise schreef:

Ik zie dat de oude glasvezelpropositie (nog steeds..?) de oude menustructuur heeft, en daarmee ben ik niet bekend.
Je kan overigens wél zenders (de)blokkeren in de oude propositie...
Maar het ziet er inderdaad naar uit dat de Ziggo zenders niet 'aankomen' in je ontvanger.
Misschien kan een Telfort webcare-medewerker hier iets over zeggen, het is eerder al voorgekomen dat bij zo'n actie van Ziggo of Fox Sports veel glasvezelklanten de zenders niet konden ontvangen.

Ik ga wel even met de klantenservice bellen.
Nogmaals bedankt
Galdor68
Waar bij de laatste wedstrijd van Ajax die door werd gegeven bij ons (zwarte ab) het signaal zonder problemen door kwam is de situatie hier nu ook zoals Stoffel63 beschrijft.

@Enterprise als de osd software niet wordt veranderd zullen amino gebruikers deze stuctuur gewoon houden net als dat de layout van de itv app voor gebruikers met de witte en de zwarte ab verschillen.

Ps in de glasvezeltv app worden standaard alle kanalen weergegeven ook deze die tot pakketten behoren die je niet hebt.
Stoffel63
Reputatie 1
Zojuist met de klantenservice gebeld.
Na ruggespraak was het advies om de Genexis modem en ook de Amino's een half uur van de stroom te halen. Daarna de modem weer aanzetten en kort daarna de Amino's weer aan de stroom.
Aldus gedaan. Helaas zonder resultaat. Op de Amino's nog een keer eer software update gedaan. Ook zonder resultaat.
Had een gratis 0800 terugbelnummer gekregen maar dat herkende mijn nummer helaas niet :(
Daarom opnieuw gebeld en aan de medewerker die ik nu aan de lijn kreeg het verhaal weer verteld.
Die heeft ook ruggespraak gehouden.
Helaas is er geen oplossing.

Nu is de aanbieding van Ziggo natuurlijk gratis. Maar wel jammer dat er geen oplossing is.
Stoffel63
Reputatie 1
Galdor68 schreef:

Ps in de glasvezeltv app worden standaard alle kanalen weergegeven ook deze die tot pakketten behoren die je niet hebt.

Dat klopt. Zelf zenders die al lang zijn verdwenen als BBC 3 en 4 en VH 1 staan nog in de app.
De EPG wordt zelfs nog bijgewerkt.
Ik kan nu wel via de app naar Ziggo sport kijken.

Ps een week of twee geleden waren er voor een paar dagen uit het pakket verdwenen zenders te zien. O.a. Motors TV, VH1 en, Brava. Kennelijk komen die nog wel ergens bij Telfort binnen :P
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Stoffel63, wat jammer dat je niet via de TV-ontvanger naar de gratis Ziggo sport kanalen kunt kijken. Begrijp ik goed dat je het via de app wel kan?
Stoffel63
Reputatie 1
Klopt, ik kan via de app wel kijken.
Maar die kan ik helaas niet naar mijn tv casten 😣
Jammer dat er kennelijk geen oplossing is.
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Stoffel63 schreef:

Klopt, ik kan via de app wel kijken.

Het vreemde is dan weer dat ik deze zenders als xDSL-klant niet kan ontvangen op de app.
Misschien is het voor de (oude) glasvezelklanten wel bewust zo gedaan, dus niet op de TV-ontvanger beschikbaar maar wel op de iTV-online app...
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Bedankt voor de input heren. Ik ga aanstaande maandag uitzoeken hoe dit zit.
Stoffel63
Reputatie 1
Hoi Stephen,

Goed dat je het gaat uitzoeken. Jammer dat maandag het gratis kijken voorbij is :8
Of kun je regelen dat ik volgend weekend alsnog gratis kan kijken :P
Of kun je een leuke korting op een ziggo sport abonnement voor me regelen.
Toen ik vandaag met de helpdesk belde, vroeg ik gelijk naar de mogelijkheid om mijn huidige abonnement op de oude propositie te verlengen. Dat kon helaas niet meer.
Ik wil (nog) niet overstappen naar de nieuwe propositie ivm o.a. FM radio.
Smutsel
Ik zou graag vanmiddag de formule 1 race willen kijken maar alle Ziggo kanalen (273 t\m 283) zijn hier nog steeds "vergrendeld". Ik heb een witte afstandsbediening. Ik heb ook al bij verborgen zenders gekeken en het kastje opnieuw opgestart. Bij de verschillende testjes kreeg ik wel een foutmelding bij DNS controle test. Weet niet of dit er wat mee te maken heeft....
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Smutsel schreef:

Ik zou graag vanmiddag de formule 1 race willen kijken maar alle Ziggo kanalen (273 t\m 283) zijn hier nog steeds "vergrendeld". Ik heb een witte afstandsbediening. Ik heb ook al bij verborgen zenders gekeken en het kastje opnieuw opgestart. Bij de verschillende testjes kreeg ik wel een foutmelding bij DNS controle test. Weet niet of dit er wat mee te maken heeft....

En op de kanalen voor de witte afstandbediening die in de startpost worden genoemd (vanaf 233)..?
robnieuw
@Stephen - Telfort Bij mij werkt het nu. Een andere vraag als ik Zing sport wil, kan ik het dan per maand aan en uit zetten? Zo ik het bijvoorbeeld nooit een F1 Race in augustus. Dus in juli kijken, augustus uitzetten en dan weer in september aanzetten.

Ik hoor het graag.

MVG Robert
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
robnieuw schreef:

@Stephen - Telfort Bij mij werkt het nu. Een andere vraag als ik Zing sport wil, kan ik het dan per maand aan en uit zetten? Zo ik het bijvoorbeeld nooit een F1 Race in augustus. Dus in juli kijken, augustus uitzetten en dan weer in september aanzetten.

Ik hoor het graag.

MVG Robert

http://bfy.tw/DyNS

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8