beantwoord

CombiVoordeel wordt Vernieuwd

Badge +13
Vanaf juni heeft CombiVoordeel dubbel zo veel voordeel: keuze uit 3 voordelen plus 2 keer zoveel data op je mobiel. Profiteer je al van CombiVoordeel? Dan informeren we je met een persoonlijk bericht over wat de wijzigingen voor jou betekenen.

Het is mogelijk dat je twee e-mails ontvangt over het nieuwe CombiVoordeel. In dat geval staat er in de eerste e-mail een foutje :)

De voorwaarden:

Voorwaarden voor 5,- korting en 2x zoveel data
- Je hebt een Thuis abonnement met Internet. Dit kan regulier internet of glasvezel zijn.
- Je hebt een privé of ZZP mobiel abonnement, afgesloten na 3 januari 2011 en met bel- en/of internetbundel.
- Je kunt tot 5 mobiele abonnementen aanmelden voor het voordeel 2x zoveel data.
- De abonnementen staan geregistreerd op hetzelfde adres. De naam van de contractant hoeft niet hetzelfde te zijn.
- Elk deelnemend abonnement moet apart worden aangemeld en goedgekeurd voor CombiVoordeel.

Voorwaarden voor gratis Pluspakket en 2x zoveel data
- Je hebt een abonnement met Internet en Interactieve TV of Internet, Interactieve TV en Bellen. Je kunt regulier internet of glasvezel hebben.
- Je hebt een privé of ZZP mobiel abonnement, afgesloten na 3 januari 2011 en met bel- en/of internetbundel.
- Je kunt tot 5 mobiele abonnementen aanmelden voor het voordeel 2x zoveel data.
- De abonnementen staan geregistreerd op hetzelfde adres. De naam van de contractant hoeft niet hetzelfde te zijn.
- Elk deelnemend abonnement moet apart worden aangemeld en goedgekeurd voor CombiVoordeel.

Voorwaarden voor gratis FOX Sports Eredivisie en 2x zoveel data
- Je hebt een abonnement met Internet en Interactieve TV of Internet, Interactieve TV en Bellen. Je kunt regulier internet of glasvezel hebben.

Wanneer geldt CombiVoordeel niet?
CombiVoordeel geldt niet voor:
- Telfort prepaid.
- Mobiele abonnementen die zijn afgesloten vòòr 3 januari 2011.
- Zakelijk OpMaat abonnementen.
- Hi, KPN, XS4ALL en Simyo abonnementen.
- Welk abonnement je precies hebt, kun je terugvinden op je mobiele factuur of in Mijn Telfort.
icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 14 mei 2018, 21:36

Laatste update: 6 juni 2018

Over onze berichtgeving

Ik heb geen bericht ontvangen. Hoe kan dat?
Je hebt alleen bericht ontvangen als je contracthouder bent van een Thuis-abonnement en op dit moment gebruik maakt van CombiVoordeel. Je hebt daarbij 'Aanbiedingen e-mail' aanstaan in Mijn Telfort. Controleer goed of het bericht niet in de categorie 'Reclame' of in het spamfilter is beland. In Mijn Telfort kun je zien welk e-mailadres bij ons bekend is.

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te activeren, hoewel ik wel een e-mail heb ontvangen over de wijziging. Hoe komt dat?
Lees verder onder het kopje 'Oplossingen'.

De e-mail of sms die ik heb ontvangen over CombiVoordeel, klopt niet. Hoe kan dat?

Over het Extra voordeel

Kan ik een ander voordeel kiezen in plaats van de 2x data?
De 2x data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen.

Ik gebruik nu al de 2x data als CombiVoordeel. Wat krijg ik voor extra voordeel?
Standaard zetten we het Telfort Pluspakket aan, maar je kunt dit vanaf juli aanpassen in Mijn Telfort.

Ik gebruik nu het gratis Opnemen pakket. Wat krijg ik voor voordeel?
Je krijgt 5,- korting plus de 2x data. Je behoudt automatisch het Opnemen pakket en dus je opnamen, maar je betaalt er vanaf nu 5,- voor. De korting is als het ware verplaatst. Dit zie je ook terug in Mijn Telfort Thuis:

In de praktijk is het enige verschil dus dat je de 2x data erbij krijgt. Vanaf juli kun je eventueel kiezen tussen een van de twee andere Thuis-voordelen.

Als ik korting krijg, op welke factuur krijg ik dan precies korting?
Je krijgt korting op de Thuis factuur die je in juni ontvangt. Als je in juni de factuur ontvangt over juli, dan gaat het ook om die factuur en niet de factuur van de maand ervoor.

Over de omzetting

Wat wordt er precies voor mij aangepast als bestaande klant met CombiVoordeel en wanneer?
In juni krijg je standaard 2x zoveel data op alle aangemelde mobiele nummers en daarnaast krijg je een Thuis voordeel toegewezen. Hier hoef je niks voor te doen, dat doen wij namelijk allemaal voor je! Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen. De 2x zoveel data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen.

Moet ik iets doen om het extra CombiVoordeel aan te zetten?
Nee, dat hoeft niet. We geven je in juni automatisch een tweede CombiVoordeel als je nu al CombiVoordeel hebt. Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen.

Oplossingen

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te activeren. Hoe komt dat?
- Het extra voordeel op Mobiel gaat pas in vanaf de eerstvolgende factuurperiode.
- Het extra voordeel op Thuis kan enkele dagen vertraagd zijn.
Er moet heel wat gewijzigd worden in onze systemen en die wijzigingen verlopen (nog) niet vlekkeloos. Dank voor je geduld en excuses voor het ongemak. Stel je individuele vragen vooral in dit topic.

Ik heb niet het tweede CombiVoordeel gekregen dat ik had verwacht. Hoe komt dat?
In juni krijg je standaard 2x zoveel data op alle aangemelde mobiele nummers en daarnaast krijg je een Thuis voordeel toegewezen. Hier hoef je niks voor te doen, dat doen wij namelijk allemaal voor je! Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen. De 2x zoveel data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen. Voor een aantal klanten is er door een fout in het systeem het Opnemen pakket aangezet als tweede CombiVoordeel. Dit wordt in de eerste week van juni omgezet naar het Pluspakket.

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te wijzigen. Hoe komt dat?
Je kunt je voordeel pas vanaf juli zelf kiezen.

De e-mail of sms die ik heb ontvangen over CombiVoordeel, klopt niet.
Er moet heel wat gewijzigd worden in onze systemen en die wijzigingen verlopen (nog) niet vlekkeloos. Dit heeft ook invloed op onze berichtgeving. Excuses voor het ongemak.

Waarom zetten jullie mijn Opnemen pakket uit en geven jullie me in plaats daarvan korting?
Geen zorgen, je houdt het Opnemen pakket. Je betaalt er vanaf nu 5,- voor en krijgt nu 5,- factuurkorting. De korting is als het ware verplaatst. Dit zie je ook terug in Mijn Telfort Thuis:

In de praktijk is het enige verschil dus dat je de 2x data erbij krijgt. Vanaf juli kun je eventueel kiezen tussen een van de twee andere Thuis-voordelen.

Waarom kan ik mijn extra voordeel pas in juli aanpassen?
We wilden heel graag al in juni starten met een aanpasbare extra korting, maar kampen helaas met een storing. Onze systemen zijn blijkbaar oververhit geraakt van al het extra voordeel. Excuses voor het ongemak!

Bekijk reactie

145 reacties

Reputatie 2
Badge
Wat ik een beetje mis is het volgende kun je met meerdere abonnementen op 1 adres verschillende soorten Combivoordeel nemen. In het verleden weet ik dat je dat voordeel alleen kreeg als je allemaal hetzelfde koos.
Reputatie 8
Badge +17
MandersOnline schreef:

Wat ik een beetje mis is het volgende kun je met meerdere abonnementen op 1 adres verschillende soorten Combivoordeel nemen. In het verleden weet ik dat je dat voordeel alleen kreeg als je allemaal hetzelfde koos.

Je kunt kiezen uit een van de drie opties en niet verschillende opties kiezen, deze wijsheid haal ik in het mailtje wat ik zojuist over combivoordeek binnen kreeg
Reputatie 2
Badge
Ik haal dat er niet uit, maar wel dat ik maximaal 5 abonnementen kan aansluiten.
Hoe werkt dit?
Ik heb nu de 5 euro korting, en ik heb (betaald) het PlusPakket. Ik zou de 5 euro korting willen wijzigen naar het PlusPakket, maar die laatste is geen optie in Mijn Telfort.
Heb net al gebeld met de servicedesk, maar daar heeft men geen flauw idee van deze wijziging. Dat schoot dus ook al niet op.
Reputatie 8
Badge +19
GilbertG schreef:

Hoe werkt dit?
Ik heb nu de 5 euro korting, en ik heb (betaald) het PlusPakket. Ik zou de 5 euro korting willen wijzigen naar het PlusPakket, maar die laatste is geen optie in Mijn Telfort.
Heb net al gebeld met de servicedesk, maar daar heeft men geen flauw idee van deze wijziging. Dat schoot dus ook al niet op.

Het gaat pas op 1 juni in hè, dus de mogelijkheid tot wijzigen nu al in ' Mijn Telfort' zetten lijkt me wat 'onhandig'... 😁
En tegen die tijd zijn de helpdeskmedewerkers ook op de hoogte gebracht.
Enterprise schreef:

Het gaat pas op 1 juni in hè, dus de mogelijkheid tot wijzigen nu al in ' Mijn Telfort' zetten lijkt me wat 'onhandig'... 😁

Heb ik daar gewoon overheen gelezen. 😛
Reputatie 8
Badge +19
GilbertG schreef:

Enterprise schreef:

Heb ik daar gewoon overheen gelezen. :P

Kan gebeuren, het overkomt mij met enige regelmaat... 😉
Dat is op zich fijn zeker als het probleem met het afschrijven van de lopende maand verholpen is.
Nu dus 3 keuzes en wat je ook kiest altijd 2 keer zoveel data zou helemaal ideaal zijn als je 2 van 4 kan kiezen maar dit is zeker een gunstige oplossing voor het weggevallen klant voordeel.
Reputatie 1
Badge +2
Ik heb nu Fox sport en via combi voordeel betaal ik daarvoor € 5 . Ik heb TV ,Internet en mobiel van Telfort. Krijg ik nu gratis Fox sport en 2x mobiel data ? Want dat staat er volgens mij, ik hoef dan niet meer te betalen voor Fox sport

Marcel
Wat voor de klanten die dit hebben onduidelijk kan zijn. Als je nu al voor de combiverdubbelaar hebt gekozen, moet of kan je dan uit de overige 3 opties er 1 bij kiezen? Zo begrijp ik dit wel ik ga ervanuit dat deze klanten dan niet 4 keer zoveel data krijgen. Zo ook de klanten met het opnamepakket dit wordt voor die klanten vervangen voor het pluspakket? Ik ga ervan uit dat deze een iets ander opgestelde email hebben gekregen dan andere klanten die de korting hebben.

@jacobus zover ik weet is Foxsport eredivisie al een gratis combikeuze dus ik vraag me even af waar die 5 euro vandaan komt.
Tenzij dit een oudere optie was korting op Fox sports compleet. Zover ik goed op de hoogte ben van Fox in de plaats van HBO gekomen.

Edit inderdaad twee mailtjes ontvangen
2x zoveel genieten van uw CombiVoordeel
U profiteert nu elke maand van het Telfort Kidspakket en dat wordt het Telfort Pluspakket. Zo krijgt u alle content van het Telfort Kidspakket en extra films en series. Het nieuwe voordeel komt dus bovenop uw huidige voordeel. Dat is dus 2x zoveel genieten!

Dit geeft deels antwoord op mijn vraag echter dat Kidspakket is volgens mij nooit een combikeuze geweest dus dit is dubbelfout wij hebben de korting in het 2e mailtje staat dit juist en het opnamepakket wordt dus het pluspakket.
Badge +13
Laatste update: 6 juni 2018

Over onze berichtgeving

Ik heb geen bericht ontvangen. Hoe kan dat?
Je hebt alleen bericht ontvangen als je contracthouder bent van een Thuis-abonnement en op dit moment gebruik maakt van CombiVoordeel. Je hebt daarbij 'Aanbiedingen e-mail' aanstaan in Mijn Telfort. Controleer goed of het bericht niet in de categorie 'Reclame' of in het spamfilter is beland. In Mijn Telfort kun je zien welk e-mailadres bij ons bekend is.

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te activeren, hoewel ik wel een e-mail heb ontvangen over de wijziging. Hoe komt dat?

De e-mail of sms die ik heb ontvangen over CombiVoordeel, klopt niet. Hoe kan dat?

Over het Extra voordeel

Kan ik een ander voordeel kiezen in plaats van de 2x data?
De 2x data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen.

Ik gebruik nu al de 2x data als CombiVoordeel. Wat krijg ik voor extra voordeel?
Standaard zetten we het Telfort Pluspakket aan, maar je kunt dit vanaf juli aanpassen in Mijn Telfort.

Ik gebruik nu het gratis Opnemen pakket. Wat krijg ik voor voordeel?
Je krijgt 5,- korting plus de 2x data. Je behoudt automatisch het Opnemen pakket en dus je opnamen, maar je betaalt er vanaf nu 5,- voor. De korting is als het ware verplaatst. Dit zie je ook terug in Mijn Telfort Thuis:

Als ik korting krijg, op welke factuur krijg ik dan precies korting?
Je krijgt korting op de Thuis factuur die je in juni ontvangt. Als je in juni de factuur ontvangt over juli, dan gaat het ook om die factuur en niet de factuur van de maand ervoor.

Over de omzetting

Wat wordt er precies voor mij aangepast als bestaande klant met CombiVoordeel en wanneer?
In juni krijg je standaard 2x zoveel data op alle aangemelde mobiele nummers en daarnaast krijg je een Thuis voordeel toegewezen. Hier hoef je niks voor te doen, dat doen wij namelijk allemaal voor je! Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen. De 2x zoveel data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen.

Moet ik iets doen om het extra CombiVoordeel aan te zetten?
Nee, dat hoeft niet. We geven je in juni automatisch een tweede CombiVoordeel als je nu al CombiVoordeel hebt. Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen.

Oplossingen

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te activeren. Hoe komt dat?
- Het extra voordeel op Mobiel gaat pas in vanaf de eerstvolgende factuurperiode.
- Het extra voordeel op Thuis kan enkele dagen vertraagd zijn.
Er moet heel wat gewijzigd worden in onze systemen en die wijzigingen verlopen (nog) niet vlekkeloos. Dank voor je geduld en excuses voor het ongemak. Stel je individuele vragen vooral in dit topic.

Ik heb niet het tweede CombiVoordeel gekregen dat ik had verwacht. Hoe komt dat?
In juni krijg je standaard 2x zoveel data op alle aangemelde mobiele nummers en daarnaast krijg je een Thuis voordeel toegewezen. Hier hoef je niks voor te doen, dat doen wij namelijk allemaal voor je! Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen. De 2x zoveel data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen. Voor een aantal klanten is er door een fout in het systeem het Opnemen pakket aangezet als tweede CombiVoordeel. Dit wordt in de eerste week van juni omgezet naar het Pluspakket.

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te wijzigen. Hoe komt dat?
Je kunt je voordeel pas vanaf juli zelf kiezen.

De e-mail of sms die ik heb ontvangen over CombiVoordeel, klopt niet.
Er moet heel wat gewijzigd worden in onze systemen en die wijzigingen verlopen (nog) niet vlekkeloos. Dit heeft ook invloed op onze berichtgeving. Excuses voor het ongemak.

Waarom zetten jullie mijn Opnemen pakket uit en geven jullie me in plaats daarvan korting?
Geen zorgen, je houdt het Opnemen pakket. Je betaalt er vanaf nu 5,- voor en krijgt nu 5,- factuurkorting. De korting is als het ware verplaatst. Dit zie je ook terug in Mijn Telfort Thuis:

Waarom kan ik mijn extra voordeel pas in juli aanpassen?
We wilden heel graag al in juni starten met een aanpasbare extra korting, maar kampen helaas met een storing. Onze systemen zijn blijkbaar oververhit geraakt van al het extra voordeel. Excuses voor het ongemak!
Kijk dat geeft meer duidelijkheid. 👍Fijn voor de klanten met het opname pakket dat dit alleen door eigen keuze kan verdwijnen.
MandersOnline schreef:

Ik haal dat er niet uit, maar wel dat ik maximaal 5 abonnementen kan aansluiten.

Je hebt nog steeds maar 1 keuze uit 3 in plaats van 4 (de verdubbelaar)
De korting is gebleven, het pluspakket in de plaats van het opname pakket als je dit had houd je het, en Fox Sports Eredivisie is gebleven.
Nu krijgt elke klant met thuis en mobiel dus standaard de verdubbelaar en die is voor 5 abonnementen op hetzelfde adres middels een sms te activeren net zoals dit zowas bij de combikeuze verdubbelaar.
Reputatie 1
Blijft het klantvoordeel nog wel bestaan naast de verdubbellaar?
Ik heb nu het combivoordeel van €5,- korting op het thuis abonnement, en dan krijg ik in juni de verdubbellaar er bij.
Maar wat word er verdubbeld, de mb's inclusief het klantvoordeel of alleen van het abonnement zonder klantvoordeel.
Heb nu 500mb en 700mb klantvoordeel.
Dit is me niet helemaal duidelijk.

Gertjan
Badge +13
@Twente

Als je naast Extra MB's en minuten (Klantvoordeel) ook de CombiVoordeel-Verdubbelaar aan hebt staan, dan worden de extra MB's ook verdubbeld. Als je je abonnement verlengt, dan komt Klantvoordeel te vervallen. Lees meer.
Reputatie 1
Ik heb hierover geen bericht ontvangen.

In mijn 'spam' zit niets, en mijn juiste e-mailadres staat in 'Mijn Telfort' vermeld.
Wellicht berichtgeving uit staan?
Reputatie 1
@Galdor68

Je zou hier wel eens gelijk in kunnen hebben. Al vast bedankt!

In "MijnTelfort Thuis" onder -> 'Privacy' -> 'Aanbiedingen e-mail' stond deze op "uit". Dit heb ik op "aan" gezet.

Als dit niet de goede route was, hoor ik dat dan wel van je.
Nog een vraag, stel je voor dat je op het moment ipv verdubbelen gekozen hebt voor de korting van 5 euro, is het dan zo dat die korting verdwijnt per 1 juni en de verdubbelaar aangaat? Wellicht had ik dan voor voor een lichter (en goedkoper) abonnement gekozen.
Geloof dat het kwartje valt; die 5 euro korting kan ik sowieso nog kiezen 😉
@Josette als je nu de korting hebt houd je deze en komt daar de verdubbelaar daar bij.
Mijn denkfout ligt bij de 5 euro combikorting, Bij het verlengen van de simonly abonnementen van onze kinderen dacht ik dat er per mobiel nummer 5 euro combikorting was, dus nam ik een iets lijviger abonnement voor ze, ipv een lichter abonnement te verdubbelen (en voor op vakantie met slechte WIFI het abonnement tijdelijk op te hogen). Maar de 5 euro korting is per adres, niet per nummer! Hier had ik beter moeten opletten. Mijn kinderen vinden dit niet erg overigens 😉
Reputatie 2
Badge
Wel heel erg grappig om te vernemen, mijn moeder heeft zowel thuis Telfort (alles in 1) en Mobiel met combivoordeel. Aangezien zij geen internet op haar mobiel heeft en de opties die worden geboden voor haar niet interessant waren heeft ze dus voordeel van 5 euro gekozen. Nu heeft ook zij een mail gekregen met dat haar MB's worden verdubbeld. Grappige is voor mij dus dat je MB's verdubbeld die je niet eens hebt.
Reputatie 5
Badge +7
Het was 0mb en nu is het 0+0 = 00mb 🆒
Reputatie 1
Badge
Het begint nu inderdaad interessant te worden om bij Telfort te blijven. Ik was echt van plan om eind van het jaar over te stappen naar KPN ivm de voordelen van KPN compleet, gratis pluspakket, extra mb´s, gratis opnemen pakket, 2e tv ontvanger gratis en 5 euro korting op elk mobiel abonnement. als je in de oude situatie alles bij Telfort compleet optelt dan was KPN goedkoper en kon je nog landelijk inloggen hotspots.
In de nieuwe situatie wordt Telfort aantrekkelijker met de combi korting. Telfort jullie zijn op de goede weg.
Het werd inderdaad tijd voor een Telfort kompleet pakket !!!

Reageer