beantwoord

Beltegoed terug

Phillip Lutz
Bij Kruitvat beltegoed gekocht. Vroeg Telesur beltegoed, thuis aangekomen bleek het telfort beltegoed te zijn. Niet geactiveerd. Hoe krijg ik mijn geld terug.
icon

Beste antwoord door Enterprise 26 mei 2017, 22:44

Van Kruidvat, zij geven je de verkeerde mee...

Bekijk reactie
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

35 Reacties

jimny
Reputatie 5
Badge +2
Lijkt me dat je dat bij Kruidvat moet regelen
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Phillip Lutz
Graag antwoord van iemand die wel verstand van zaken heeft. Er zal toch een manier moeten zijn.

Enterprise schreef:

Hartelijk dank, maar Kruitvat kan niet zien of het beltegoed wel of niet al gebruikt is. Telfort kan dat wel.

jimny schreef:

Lijkt me dat je dat bij Kruidvat moet regelen

Hartelijk dank, graag als antwoord als u het weet.
nelly jacoba
Reputatie 5
Badge +2
Wat zei het Kruidvat toen je daar langs ging?
Phillip Lutz
nelly jacoba schreef:

Wat zei het Kruidvat toen je daar langs ging?

Graag als antwoord, als u het wel weet.
Hartelijk dank, Voor alle duidelijkheid: Kruitvat kan niet zien of het beltegoed wel of niet al gebruikt is. Telfort kan dat wel. Het is dan ook Telfort die dit probleem kan oplossen.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Heb nog niets mogen vernemen van: Ons Team
Jurgen - Telfort, Deborah - Telfort, Michael -Telfort, enz. enz.
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Als je iemand kent die Telfort Prepaid gebruikt zou je kunnen vragen of die het beltegoed over wil nemen.
Het is maar een idee...
Ik denk niet dat Telfort een bonnetje met beltegoed van je over gaat nemen, maar wie weet.

Dat je nog niets hebt vernomen van Telfort komt omdat:
* Dit een gebruikersforum is en geen helpdesk dus een antwoord kan even op zich laten wachten.
* De Telfort forumbemanning in het weekend minimaal aanwezig is.
* Omdat je probleem niet spoedeisend is. Klanten met échte storingen worden eerst geholpen.
Phillip Lutz
Beste Enterprise

Ik vraag steeds: Graag als antwoord, als u het wel weet. En nee dit probleem gaat niet weg voordat het opgelost is.
En eerlijk gezegd, met alle respect: aan flauwekul ideetjes heb ik niets. Leuk voor een crea-klasje.
Voorbeeld: U koopt een artikel maar het is niet waarom u gevraagd heeft. Dan zegt de winkelier en of leverancier. Zoek maar iemand met wie u dat artikel (ijskast, wasmachine enz. enz.- gaat hier om het principe, niet het soort artikel) kan ruilen. Het maar een idee. Sorry, belachelijk.

Maar gelukkig heeft u meer verstand van telfort, gezien uw kennis waarom ik van hun nog niets gehoord heb. Dat weet u kennelijk wel goed.
En oh ja, op de website staat voor contact:

Dus geen helpdesk?????? Als dat zo is, dan staat het mij vrij deze vraag op andere algemene fora te plaatsen.

Maar dit is kennelijk een goed voorbeeld van de service van telfort.

Enterprise schreef:

Als je iemand kent die Telfort Prepaid gebruikt zou je kunnen vragen of die het beltegoed over wil nemen.
Het is maar een idee...
Ik denk niet dat Telfort een bonnetje met beltegoed van je over gaat nemen, maar wie weet.

Dat je nog niets hebt vernomen van Telfort komt omdat:
* Dit een gebruikersforum is en geen helpdesk dus een antwoord kan even op zich laten wachten.
* De Telfort forumbemanning in het weekend minimaal aanwezig is.
* Omdat je probleem niet spoedeisend is. Klanten met échte storingen worden eerst geholpen.

Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Phillip Lutz schreef:

Voorbeeld: U koopt een artikel maar het is niet waarom u gevraagd heeft.

Precies... en dat artikel is je door KRUIDVAT verkocht en niet door Telfort.
Dat zij niet kunnen zien of het beltegoed al dan niet gebruikt is doet helemaal niet ter zake, ZIJ hebben je een product verkocht waar je niet om gevraagd hebt..!

Phillip Lutz schreef:

Dan zegt de winkelier en of leverancier. Zoek maar iemand met wie u dat artikel (ijskast, wasmachine enz. enz.- gaat hier om het principe, niet het soort artikel) kan ruilen.

Dat zegt de winkelier of leverancier niet... dat was mijn voorstel en ik werk bij geen van beide.

Maar nogmaals, laten we even afwachten of Telfort wellicht uit coulance wat kan doen voor je...
Phillip Lutz
Haha, ik vraag steeds: Graag antwoord, als u het WEL weet. Kennelijk kunt of wilt u dat niet begrijpen. Maar goed op het contact forum van telfort mag gelukkig iedereen zijn of haar zegje doen, of ze nu verstand hebben van zaken of niet. En dat laatste is wel heel erg ver te zoeken.

[/quote]Dat zij niet kunnen zien of het beltegoed al dan niet gebruikt is doet helemaal niet ter zake, ZIJ hebben je een product verkocht waar je niet om gevraagd hebt..!
Maar nogmaals, laten we even afwachten of Telfort wellicht uit coulance wat kan doen voor je... [/quote]
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Wacht maar even af tot na het weekend, Telfort webcare zal wel reageren op je vraag... ;)
nelly jacoba
Reputatie 5
Badge +2
Haha, ik vraag steeds: Graag antwoord, als u het WEL weet......

Het goede antwoord heb je al een aantal keer gekregen:
Terug naar degene die je het verkeerde geleverd heeft.

Maar blijkbaar is dat niet het antwoord wat je horen wilt.
Phillip Lutz
Leuk dit forum. Super, zoals personen die het niet weten zo graag hun mening willen geven. Spuitjes 11, die het laatste woord willen hebben. Kennelijk willen ze zo graag reageren. Dat is ook een manier om zogenaamd een vraag te beantwoorden.

Ter verduidelijking: De vraag is aan telfort gesteld, niet aan spuitjes 11. Hoe krijg ik mijn geld terug. Ik herhaal: Graag antwoord geven, als u het WEL weet......

Niet ter zake doende, maar ter overdenking mocht u nog ideetjes hebben: - nelly jacoba , wie de schoen past trekke hem aan.
"Die de minste tanden hebben, kauwen het meest".
"Redeneren als een kip zonder kop".
"Zij / hij heeft bot gegeten".
"Het is goed riemen snijden uit andermans leer".
"In het land der blinden is eenoog koning".
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
Ik weet het!

Maar omdat je persé antwoord van Telfort wil, vertel ik het je maar niet!
mooielwijker
Reputatie 1
Hoi Phillip, jammer dat de aankoop van beltegoed niet goed gegaan is. Ik vrees voor je dat Kruitvat geen beltegoed van derden terugneemt. Je moet zelf goed opletten wat je koopt zie je vaak op een bordje in de winkel staan bij het beltegoed. Je bent nl niet de eerste en ook zeker niet de laatste.

Je kan uiteraard de telfort opwaardeercode -als de beheerders dat toestaan- ergens op dit forum zetten en een telfort prepaid klant daarmee blijmaken:) ^LM

Link naar commerciële inhoud is verwijderd.
Koffiemok
Reputatie 5
Badge +2
Providers nemen verkeerd gekochte belkaarten niet in. Je had het in de winkel moeten controleren.
Groetjes van nog een spuit 11. :)
Franzki
Reputatie 5
Badge +3
Phillip Lutz schreef:

Hoe krijg ik mijn geld terug. Ik herhaal: Graag antwoord geven, als u het WEL weet......

Ik weet het WEL: je krijgt je geld niet terug.

Je hebt een prepaid code voor Telfort gekocht bij het Kruidvat. Achteraf kom je erachter dat je een prepaid code voor een andere provider had willen kopen. Je zou naar het Kruidvat terug kunnen gaan en (onder coulance) je geld terug kunnen vragen. Maar de vraag is of ze het doen, je had de aankoop in de winkel moeten controleren en nu is het vermoedelijk te laat om de koop ongedaan te maken.

Telfort is geen partij in deze. En al zou Telfort dat wèl zijn, Telfort geeft geen geld terug voor beltegoed dat je achteraf niet nodig blijkt te hebben.
JohnJusa
Reputatie 1
Wat een domme reacties hier, ze lezen het niet eens goed. koffiemok en franzki, als telfort dat beltegoed niet teruggeeft, dan lijkt het op flessentrekkerij. En moet daar heel snel verandering in komen. Ik geef Phillip Lutz groot gelijk, hij moet gewoon zijn geld terug krijgen.
Joan Egberts
Reputatie 1
Slechte zaak als het beltegoed niet wordt terug betaald. Schande en waardeloze service. Gewoon lak hebben aan de consument. Gelukkig is telfort niet mijn provider. Tele2 is veeel en veel beter.
Jolanda de Veer
Reputatie 1
Franzki schreef:

Ik weet het WEL: je krijgt je geld niet terug.

Je hebt een prepaid code voor Telfort gekocht bij het Kruidvat. Achteraf kom je erachter dat je een prepaid code voor een andere provider had willen kopen. Je zou naar het Kruidvat terug kunnen gaan en (onder coulance) je geld terug kunnen vragen. Maar de vraag is of ze het doen, je had de aankoop in de winkel moeten controleren en nu is het vermoedelijk te laat om de koop ongedaan te maken.

Telfort is geen partij in deze. En al zou Telfort dat wèl zijn, Telfort geeft geen geld terug voor beltegoed dat je achteraf niet nodig blijkt te hebben.

Je zou haast denken dat ze bij Telfort werken,
Jolanda de Veer
Reputatie 1
mooielwijker schreef:

Je kan uiteraard de telfort opwaardeercode -als de beheerders dat toestaan- ergens op dit forum zetten en een telfort prepaid klant daarmee blijmaken:) ^LM

Hoe dom kan je zijn om dit voor te stellen
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
JohnJusa, Joan Egberts, Jolanda de Veer...

Leuk geprobeerd Lutz... ;)
Phillip Lutz
? verkeerde pillen ?
Enterprise schreef:

JohnJusa, Joan Egberts, Jolanda de Veer... Leuk geprobeerd Lutz... ;)

Franzki
Reputatie 5
Badge +3
JohnJusa schreef:

Wat een domme reacties hier, ze lezen het niet eens goed. koffiemok en franzki, als telfort dat beltegoed niet teruggeeft, dan lijkt het op flessentrekkerij.

Phillip Lutz heeft Telfort beltegoed gekocht en dat werkt gewoon. Een kwestie van even een Telfort simkaart aanschaffen en je nummer laten porteren. Er is geen sprake van flessentrekkerij.

Je bent als klant zelf verantwoordelijk om het juiste beltegoed te kopen. Als je van mening bent dat Kruidvat een fout heeft gemaakt, dan moet je je daar melden. En niet bij Telfort.

Ik begrijp nu waar het woord "lutzer" vandaan komt...
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
Enterprise schreef:

JohnJusa, Joan Egberts, Jolanda de Veer...

Leuk geprobeerd Lutz... ;)

Gisteren of vandaag aangemeld als nieuwe gebruiker op het forum?!
Deborah - Telfort
Reputatie 2
Badge +1
Hi Phillip Lutz,

Ik kan goed begrijpen dat het frustrerend is als je Telfort beltegoed ontvangt, terwijl je om beltegoed van Telesur hebt gevraagd! Aangezien een medewerker van Kruidvat per ongeluk het verkeerde beltegoed heeft gegeven, kan je alleen bij Kruidvat je geld terugkrijgen of beltegoed van Telesur ontvangen. Doordat het product niet bij ons is gekocht, kan ik je helaas niet helpen. De antwoorden van andere gebruikers op het forum zijn dus juist :). Ik kan me voorstellen dat je het liefst een antwoord hebt van een Telfort medewerker, alleen via het forum kan iedereen reageren om je te helpen. Heb je trouwens al met Kruidvat contact opgenomen?

Wat ik verder nog wil aanvullen, graag wil ik iedereen vragen om geen commerciële links in topics te delen, vriendelijk met elkaar om te gaan op het forum en topics niet onnodig langer maken dan nodig is. Lees vooral onze huisregels nog even door :).