beantwoord

Zet het telefoonnummer ook op de webpagina "Storingen melden".

• 13 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 157 keer bekeken

Er zijn klanten die graag een telefoon gebruiken om storingen te melden. Als die beginnen op de Home-page dan moet de Telfortklant kiezen uit ‘Zakelijk’ of ‘Persoonlijk’. Ik kies ‘Persoonlijk’ en vind 2 keer de link ‘Storingen en Onderhoud’. Daarmee kom je op de volgende pagina en daarop wordt geen telefoonnummer vermeldt: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm

Via 'Contacten' kom je wel bij het telefoonnummer terecht. Misschien is een doorverwijzing hier naar toe een verbetering van de site.[i][/i]
icon

Beste antwoord door Wieger DB 14 oktober 2017, 15:01

Hoi beltesassar, bedankt voor je feedback! Dit verzoek ga ik intern doorzetten. Als ik een reactie van mijn collega's terug heb, dan deel ik het met je. Als ik je nog ergens bij kan helpen, dan kan je dit altijd aangeven in een reactie.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13
Hoi beltesassar, bedankt voor je feedback! Dit verzoek ga ik intern doorzetten. Als ik een reactie van mijn collega's terug heb, dan deel ik het met je. Als ik je nog ergens bij kan helpen, dan kan je dit altijd aangeven in een reactie.

Reageer