beantwoord

Waarom staat hier maximum snelheid?

• 14 september 2018
  • 8 reacties
  • 659 keer bekeken

In dit scherm staat max. Internet snelheid zou hier niet instap snelheid moeten staan. Het maximum bij Tmobile ligt waar mogelijk op 750Mb. Bij Telfort zelf ligt het ook hoger.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 september 2018, 12:01

Hallo Galdor, ik ben het met je eens dat de manier waarop de internetsnelheden op de website worden weergegeven verwarring scheppen. Deze wekt inderdaad de indruk dat het gaat om de maximaal haalbare snelheid per provider. Bij ons heeft het Internet Standaard pakket een snelheid tót 50 Mb/s download en 5 Mb/s upload. Voor Tele2 is het basispakket (of instap pakket) tót 20 Mb/s. Ik heb je feedback doorgegeven aan mijn collega's die over de website gaan en hen verzocht te kijken om te kijken of we meer duidelijkheid kunnen verschaffen.
Bekijk reactie

8 reacties

Badge +13
De tekst is nu aangepast voor extra duidelijkheid:

Dank voor de feedback!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Galdor, ik ben het met je eens dat de manier waarop de internetsnelheden op de website worden weergegeven verwarring scheppen. Deze wekt inderdaad de indruk dat het gaat om de maximaal haalbare snelheid per provider. Bij ons heeft het Internet Standaard pakket een snelheid tót 50 Mb/s download en 5 Mb/s upload. Voor Tele2 is het basispakket (of instap pakket) tót 20 Mb/s. Ik heb je feedback doorgegeven aan mijn collega's die over de website gaan en hen verzocht te kijken om te kijken of we meer duidelijkheid kunnen verschaffen.
Reputatie 8
Badge +10

Beste moderators het antwoord van Enterprise beantwoord niet de eigenlijke vraag dus dit niet markeren als zijnde het antwoord.

Nee, dat is het inderdaad niet... 😆

Het is ook niet de antwoord op de vraag.
Het staat er ook onduidelijk.
De maximale snelheid is bij Telfort 200 en niet 50.
Bij T-Mobile is dit nu 750.
Waar het mij omgaat en ik hoop dat dit duidelijk genoeg overkomt dat het in dit lijstje lijkt alsof Telfort de hoogste snelheid kan leveren en dan maximaal 50 Mb en dat Tmobile en Tele2 niet boven de 20Mb uitkomen en dat klopt simpel weg niet.

Vandaar mijn suggestie om duidelijker te maken dat het hier om instap abonnementen gaat.

Beste moderators het antwoord van Enterprise beantwoord niet de eigenlijke vraag dus dit niet markeren als zijnde het antwoord.
Ja Enterprise, je hebt gelijk het is tot 50/5 maar dit neemt niet weg dat T-Mobile en Tele2
vanaf 20/2 aanbieden en Telfort niet.
De snelheid op zich zal wel gelijk blijven.
Reputatie 8
Badge +10
Heel goed opgemerkt.
Deze vergelijking op zich had ik al gezien.
Maar door dit zo te tonen op de website zal Telfort zich waarschijnlijk ook in de voet schieten.
Dan bedoel ik dat Telfort vanaf 50/5 Mb/s aanbiedt.
Mensen in bijvoorbeeld de buiten gebieden behalen dit waarschijnlijk niet maar betalen er wel voor.
Zo geeft Telfort een alternatief om over te stappen naar een andere provider.
Dit naar bijvoorbeeld T-Mobile of Tele2 die wel vanaf 20/2 Mb/s aanbieden of Ziggo vanaf 40/4 Mb/s.

Telfort biedt geen snelheid aan vanaf 50/5 maar tot 50/5...
Een abonnement bij een andere DSL-aanbieder zoals T-Mobile of Tele2 zal ook geen hogere snelheid opleveren dan die bij KPN of Telfort mogelijk is.
Het gaat allemaal over hetzelfde koperlijntje van KPN, en dus met dezelfde beperkingen.
Heel goed opgemerkt.
Deze vergelijking op zich had ik al gezien.
Maar door dit zo te tonen op de website zal Telfort zich waarschijnlijk ook in de voet schieten.
Dan bedoel ik dat Telfort vanaf 50/5 Mb/s aanbiedt.
Mensen in bijvoorbeeld de buiten gebieden behalen dit waarschijnlijk niet maar betalen er wel voor.
Zo geeft Telfort een alternatief om over te stappen naar een andere provider.
Dit naar bijvoorbeeld T-Mobile of Tele2 die wel vanaf 20/2 Mb/s aanbieden of Ziggo vanaf 40/4 Mb/s.

Reageer