beantwoord

vorige week online chat gesprek gehad met service, nu niet meer mogelijk?

• 15 mei 2018
  • 1 reactie
  • 354 keer bekeken

vorige week online chat gesprek gehad met service, nu niet meer mogelijk?
De chat werd plots verbroken en zij hebben het probleem vervolgens niet opgepakt.

Heb ik vorige week op een fake website een service chat gesprek gehad? Ik moest namelijk mijn adresgegevens doorgeven...!

Zijn overigens alle chat gegevens verloren?
icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 15 mei 2018, 10:08

Welkom Rob!

Dat is even schrikken, een chat die ineens wegvalt. Ik krijg van mijn collega bij chat de bevestiging dat er vorige week een storing was waarbij chats wegvielen. Excuses voor het ongemak.

Goed om te weten: als er na een paar seconde geen knop zichtbaar is op onze contactpagina, betekent het:
- Dat je de pagina buiten de openingstijden van chat bekijkt.
- Dat er op dat moment geen medewerkers beschikbaar zijn om te chatten.

Binnenkort passen we de pagina aan, zodat het duidelijk is waarom je geen chat kunt starten. Je kunt ofwel je vraag hier stellen, of nogmaals proberen een chat te openen.
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +13
Welkom Rob!

Dat is even schrikken, een chat die ineens wegvalt. Ik krijg van mijn collega bij chat de bevestiging dat er vorige week een storing was waarbij chats wegvielen. Excuses voor het ongemak.

Goed om te weten: als er na een paar seconde geen knop zichtbaar is op onze contactpagina, betekent het:
- Dat je de pagina buiten de openingstijden van chat bekijkt.
- Dat er op dat moment geen medewerkers beschikbaar zijn om te chatten.

Binnenkort passen we de pagina aan, zodat het duidelijk is waarom je geen chat kunt starten. Je kunt ofwel je vraag hier stellen, of nogmaals proberen een chat te openen.

Reageer