beantwoord

Videoland probleem

• 12 juli 2018
  • 3 reacties
  • 1216 keer bekeken

Reputatie 1
Beetje vreemd dat je op twee manieren aan Videoland kunt komen, dezelfde prijs moet betalen, maar totaal verschillende mogelijkheden krijgt;
Je kunt Videoland via Telfort bestellen, je kunt dan de content benaderen via On Demand, maar...... nergens anders, want de app van Videoland zelf werkt dan niet. Kosten 8,99 per maand.
Je kunt Videoland rechtstreeks bestellen, je kunt dan overal bij de content, behalve via On Demand, kosten 8,99 per maand.
Hoe moeilijk is het om (net als bij Netflix) een kanaal toe te wijzen, of via On Demand met je inloggegevens van Videoland zelf, die optie toe te voegen?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 20 augustus 2018, 10:33

Hi Bert, de update liet wat langer op zich wachten dan ik had verwacht maar ik heb een update voor je. Een Videoland app zoals Netflix op de tv-ontvanger is een veelgehoorde wens en we zijn aan het kijken naar de mogelijkheden hiervoor. Wanneer dit precies zal komen is nog niet bekend, het staat niet voor de korte termijn op de planning.
Bekijk reactie

3 reacties

Daar wordt naar wat in eerdere topics over videoland is geschreven aan gewerkt. Een moderator moet dat uiteraard bevestigen of dat nog steeds zo is.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Bert, Videoland heeft inderdaad 2 verschillende abonnementen. Via ons en via hunzelf en de mogelijkheden verschillen zoals je het omschrijft. Wat de huidige status hiervan is durf ik niet te zeggen, ik vraag dit voor je na en ik kom er volgende week bij je op terug!
Reputatie 8
Badge +11
Hi Bert, de update liet wat langer op zich wachten dan ik had verwacht maar ik heb een update voor je. Een Videoland app zoals Netflix op de tv-ontvanger is een veelgehoorde wens en we zijn aan het kijken naar de mogelijkheden hiervoor. Wanneer dit precies zal komen is nog niet bekend, het staat niet voor de korte termijn op de planning.

Reageer