beantwoord

vertraagd internet als mb's op zijn?

Altijd internet
Als uw internetbundel op was, kon u geen gebruik meer maken van internet op uw mobiel. Vanaf nu kunt u op een lagere snelheid blijven internetten. Wilt u toch even dat boodschappenlijstje appen? Dan kan dat gewoon. Zonder extra kosten.

dit is ook te lezen op https://www.telfort.nl/persoonlijk/mobiel/wijzigingen-mobiel-februari-2018.htm
Nu blijkt wanneer mb's op zijn je niet meer kan internetten. oeps een fout van het nieuwe systeem. waneer kunnen de kanten dit wel en hoe gaan we dat communiceren naar andere klanten welke ook dit ontvangen hebben in sms . wel leuk die verandering op 26 februari.
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 16 april 2018, 15:11

Hi E.Bokhorst, het is tegenwoordig het geval dat de snelheid van internet inderdaad over gaat naar 64 KB's. Wanneer er geen MB's meer over zijn in de bundel, is het de bedoeling dat de snelheid hier naartoe gaat, uiteraard niet dat het (zoals voor de wijzigingen voor mobiel) wordt stopgezet. Als je ergens ongemak door hebt ondervonden, ontvang ik graag even bericht van je zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing!

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik kon het niet zo snel vinden, maar is er soms verschil tussen prepaid en abonnement? Ik kan me voorstellen dat het bij prepaid gewoon ophoudt aan het einde van de bundel. Anders kan de klant (zij het langzaam) gebruik blijven maken terwijl het voor Telfort onzeker is of deze kosten ooit betaald worden.

Ik zeg dus niet dat het zo is. Het is gewoon een gedachtegang.

Als het zo in elkaar zit mag dat trouwens wel wat duidelijker gecommuniceerd worden :8
@E.Bokhorst gaat het om een abonnement of prepaid?
Die veranderingen gelden inderdaad voor gewone abonnementen dus sim only en sim met toestel.
Voor prepaid geld nog steeds op is op zie ook de bundel info pagina.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/mobiel/prepaid/bundels.htm
Betreft idd mobiel abonnement.

Is de migratie van systemen nu wel goed dat je dan naar 64kbs download kan en 32mb upload. Net als kpn.
Daarvoor zal een webcare medewerker moeten reageren of een klant waar dit al wel werkte zoals beloofd.
Reputatie 3
Badge +8
Hi E.Bokhorst, het is tegenwoordig het geval dat de snelheid van internet inderdaad over gaat naar 64 KB's. Wanneer er geen MB's meer over zijn in de bundel, is het de bedoeling dat de snelheid hier naartoe gaat, uiteraard niet dat het (zoals voor de wijzigingen voor mobiel) wordt stopgezet. Als je ergens ongemak door hebt ondervonden, ontvang ik graag even bericht van je zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing!
Hartelijk dan voor reactie Rozemarijn. Heb hier geen hinder in ondervonden. Alles werk prima maar 😃

Reageer