beantwoord

Uitbreiding regels in forumprofiel.

Reputatie 8
Badge +18
Regelmatig lees je dat klanten niet weten waar ze bepaalde info kunnen plaatsen in hun forumprofiel.
Is het niet mogelijk het forumprofiel zo aan te passen dat er meer info in gezet kan worden. En dat het ook helder is wat waar gezet moet worden.

https://forum.telfort.nl/mobiel-in-het-buitenland-257/geen-netwerk-buitenland-76555/index1.html#post632523
icon

Beste antwoord door Enterprise 12 juli 2018, 07:51

Onderin het profiel staat nog een invulvenster 'Extra informatie (Alleen zichtbaar voor jou en Telfort)' waar je extra informatie in kwijt kan zonder dat andere bezoekers dat kunnen lezen...

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi nelly jacoba, dat is een goede. Ik kom het ook wel eens tegen inderdaad. Ik ga het voorleggen aan mijn collega's. Even kijken wat voor ons het makkelijkste is. In het profiel of toch een privébericht.
Reputatie 8
Badge +11
In het profiel lijkt me het handigste. In een PB is het in principe voor anderen van jullie niet bereikbaar.
Reputatie 5
Badge +8
Dat is zeker waar. Het moeten dan wel regels worden die alleen voor klant en ons zichtbaar worden. Dan moeten we eerst kijken naar de mogelijkheden hier in. Ik gooi dit in de groep.
Reputatie 8
Badge +11
Wij klanten kunnen sowieso niet in het profiel van anderen komen en dat is natuurlijk prima. Er zijn maar weinig gegevens openbaar en zo hoort dat ook.
Reputatie 5
Badge +8
Dat zeker inderdaad. Dat zal ook zeker zo blijven. 🙂 We zijn nog even aan het kijken wat het makkelijkste is.
Reputatie 6
Badge +6
Zelf heb ik helemaal niets ingevuld bij mijn profiel.

Maar er staat bij telefoon en klantnummer in heel fijn grijs, alleen voor jou en Telfort.
Misschien dat dit met een fellere kleur duidelijker kan worden?
Dit om mee te beginnen, goed laten zien wat en wie wat kan lezen.

Er wordt ook wel gevraagd naar geboortedatum, postcode, huisnummer en IBAN..
Postcode, huisnummer kan je in je profiel zetten nu maar dat is zichtbaar voor iedereen.
Dat lijkt mij niet handig.

Voor mensen met een bedrijf lijkt het mij wel handig om bv. een KvK in te kunnen vullen.
Uiteraard afgeschermd.

En ik heb ook, dacht ik, ergens gelezen dat moderators wel in elkaars systeem kunnen?
Reputatie 8
Badge +19
Onderin het profiel staat nog een invulvenster 'Extra informatie (Alleen zichtbaar voor jou en Telfort)' waar je extra informatie in kwijt kan zonder dat andere bezoekers dat kunnen lezen...
Reputatie 5
Badge +8
Dat klopt inderdaad Enterprise dat is het vakje wat toegevoegd is voor bijvoorbeeld een KVK nummer. Mandy, dus als je je niet prettig voelt om de gegevens openbaar te zetten kun je ze ook in die kolom kwijt. Dat kan alleen jij en wij de informatie lezen. Zo is er denk ik nu voor ieder een veld waarin de gegevens kunnen worden geplaatst. Zo hoeven we minder op privéberichten te vragen. Dat is makkelijker voor ons allemaal.
Reputatie 8
Badge +19
Bart - Telfort schreef:

Dat klopt inderdaad Enterprise dat is het vakje wat toegevoegd is voor bijvoorbeeld een KVK nummer. Mandy, dus als je je niet prettig voelt om de gegevens openbaar te zetten kun je ze ook in die kolom kwijt. Dat kan alleen jij en wij de informatie lezen. Zo is er denk ik nu voor ieder een veld waarin de gegevens kunnen worden geplaatst. Zo hoeven we minder op privéberichten te vragen. Dat is makkelijker voor ons allemaal.

Zo is het Bart..! 👍
Wat me overigens ook nuttig en zeer bruikbaar lijkt voor zichtbare informatie naar andere bezoekers toe is:
Welk type aansluiting heb je (xDSL of glasvezel)..?
Welke modem heb je..?

Bij een hulpvraag wordt dit vaak niet in het starttopic vermeldt en moet daar, soms zelfs meerdere keren, om gevraagd worden aan de vraagsteller.
Dan kan je, als je wil reageren op de hulpvraag, eerst even in het profiel van de vraagsteller kijken en heb je deze informatie alvast beschikbaar voordat je reageert.
Op voorwaarde dat de vraagsteller dit heeft ingevuld natuurlijk... 😁
Reputatie 5
Badge +8
Bedankt. 🙂

Ik begrijp dat het voor jullie users dus graag willen weten welk modem de andere users hebben om ze beter te kunnen helpen. Ik ga doorgeven, ik durf niet te zeggen of deze er ook gaat komen, maar ik zal mijn best doen.

Reageer