Twitter ondergeschoven kindje?

• 20 september 2018
  • 4 reacties
  • 314 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +11
  • Forumheld
  • 4388 reacties
Twitter als contact-kanaal staat onderaan (bijna?) elke pagina op de site, maar als mensen naar de contactpagina gaan wordt ook hier Twitter niet nadrukkelijk vermeld.

4 reacties

Tja wie Twittert nog? Een WhatsApp kanaal zou dan wenselijker zijn van de klantenservice uit gezien misschien niet.

Zelf heb ik de beste ervaring hier op het forum of Facebook als ik iets sneller reactie nodig heb.
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben nog van de vorige eeuw en gebruik zowel Twitter als Facebook niet 👴🏻
Het gaat me er om dat het niet consequent is om het niet 'groot' weer te geven, terwijl de andere kanalen er wel uitspringen.
Reputatie 8
Badge +11
Hi GJC, Twitter staat daar inderdaad goed verstopt! De collega's die Facebookberichten beantwoorden doen dat ook via Twitter, maar misschien krijgen ze hierdoor daar minder berichten. Ik ben het met je eens dat het niet consequent is zo. Ik geef het door aan de beheerders van de site, mogelijk kunnen zowel Facebook als Twitter worden gecombineerd onder een kopje Social Media. Daarmee zou het wel mooi op 8 opties blijven staan, zodat de verdeling in het scherm wel gelijk blijft 🙂
Reputatie 2
Tja wie Twittert nog? Een WhatsApp kanaal zou dan wenselijker zijn van de klantenservice uit gezien misschien niet.

Zelf heb ik de beste ervaring hier op het forum of Facebook als ik iets sneller reactie nodig heb.

Ik gebruik nog steeds Twitter, data graaiers als faciesbook en whatsucks komen er bij mij niet in.

Reageer