Tips

• 3 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 1029 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Misschien handig om een 0800 nummer dat is goed koper dan een 0900.
En een chatten. Dat is nu heel erg in.
En dat ze in winkels je ook beter worden geholpen.dat ze met alles kunnen helpen.

1 reactie

Als alles misgaat wat er maar mis kan gaan.....
Aansluitkosten in rekening gebracht die je niet hoeft te betalen, onnodige ergernis.
teveel belminuten en MB's ( waar ik niet om gevraagd heb), verwarrend
Ingangsdatum contract (vervroegt ingegaan),
Combivoordeel, aangevinkt in aanvraag, bevestigd in bestelling, maar gaat niet automatisch moet je apart actie voor ondernemen.
Geen klachtenformulier, als je toch vaak 1 op 1 gaat als moderator in prive berichten is een klachten formulier handiger en minder storend dan in een forum(het halve verhaal).
Apart inloggen mijn Telfort thuis en mobiel, beter 1 inlog voor beiden, blijft soebatten met inloggen en inlogopslag(b.v. google)

Allemaal dingen die te maken hebben met het gebruikte systeem wat naar mijn idee wel een flinke upgrade kan gebruiken zodat veel ergernissen en klachten voorkomen kunnen worden.
Gezien veel topics op het forum vaak dezelfde problemen ergernis en/of klacht behandelen.
Het imago van Telfort (best oke maar administratief een puinhoop)zou op de bovenstaande verbeterpunten een flinke boost kunnen maken ,wat het aantrekkelijker maakt voor potentiële klanten om voor Telfort te kiezen.

Reageer