Tip aan alle klantencontact medewerkers

  • 18 november 2019
  • 1 reactie
  • 158 keer bekeken

Een tip aan al jullie klantencontact medewerkers. Zodra wij als beller meedoen aan de klanttevredenheidsonderzoek, hangen jullie niet op en reageren ook niet aam het eind van de gesprek. Dit, zodat wij zelf uiteindelijk gaan ophangen en zodoende niet kunnen meedoen aan de klanttevredenheid, aan het eind van de gesprek. Serieus dit hebben wij door 😁 en mevrouw Kristien gaat nog verder dan dat, ze zet me ineens in de wacht ZODAT ik zelf uit eindelijk ophang natuurlijk omdat het te lang duurt!


1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi@Ozgul, welkom hier. 

Bedankt voor het delen van je ervaringen. Het lijkt niet helemaal zo te gaan als gehoopt. Dit is spijtig, maar zeker niet bewust. Jammer dat je het zo ervaren hebt. Ik zal het meenemen. 

Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag. 

Reageer