Testers gezocht met een ZyXEL P-2812-HNU-F1

• 27 maart 2015
  • 40 reacties
  • 4324 keer bekeken

Toon het eerste bericht

40 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hoe zit het nu? Heeft Telfort die Zyxcel modem/router nu wel of niet haar pakketten.
(Afgezien dat er bij glas nu heden ten dage daar normaal een Experiabox voor wordt geleverd).
Alleen om de reden zoals hiervoor aangegeven (Wake-On-Lan) zou ik graag een Zyxcel router willen gebruiken.

Pssst......http://www.marktplaats.nl/z.html?query=zyxel+2812hnu&=0&postcode=&=0
Reputatie 8
Ik kan van marktplaats misschien wel een willekeurige Zyxel modem/router aanschaffen, maar indien er geen "Telfort firmware" inzit, kan Telfort niet de VOIP-gegevens naar de modem/router "pushen", en heb ik geen telefonie. SIP-gegevens om de Zyxel modem/router zelf voor VOIP in te stellen verstrekt Telfort niet.

Vandaar de vraag of Telfort zelf die modem/router nog in haar assortiment heeft (en kan omruilen).

Bovendien is het zo dat een probleem door onvolkomenheden met Telfort spullen (de Experiabox), Telfort dat gewoon hoort op te lossen.
Reputatie 8
Badge +10

Hoe zit het nu? Heeft Telfort die Zyxel modem/router nu wel of niet haar pakketten?

De ZyXEL wordt al een jaar of langer niet meer geleverd bij nieuwe abonnementen.
Als deze in bijzondere gevallen nog worden verstrekt zijn dat refurbished apparaten, geen nieuwe.

De Pilot is ook nog (niet) gesloten. (Hoewel weinig activiteit).

Sterker nog, die pilot is nog niet begonnen.
Maar wel bedoeld voor klanten die al een ZyXEL 2812 hebben.
Reputatie 8
Bedankt voor de info.
Zou dus eventueel een refurbished model kunnen opvragen ter vervanging.
Reputatie 8
Badge +10
Bedankt voor de info.
Zou dus eventueel een refurbished model kunnen opvragen ter vervanging.

Je zou het kunnen vragen...
Badge
Al iets bekend? (subtiel schopje)
Reputatie 1
hoe zit het met Routed Mode en DNS storingen ?

als ik nu een internet storing heb, dan werkt de VLAN televisie nog wel, maar daar zit dus geen (poort 80/82 enz. voor) gewoon internet verkeer op ??, eigenlijk zou ik het dus omgekeerd willen zien, de VLAN inzetten als backup bij een internet storing.

🆒
Reputatie 1
ben erg benieuwd of de routed mode met de grote storing vandaag een oplossing was geweest ? internet DNS doet het wel namelijk, of zit de storing dieper in het TV netwerk ?
Ik heb zo'n modem, gebruik het al jaren tot volle tevredenheid.
Heeft het nog zin om aan deze pilot mee te doen?
Badge +1
Heb ook nog zo'n modem uit de pilot tijdperk, is het nog mogelijk mee te doen?
Reputatie 8
Badge +10
Heb ook nog zo'n modem uit de pilot tijdperk, is het nog mogelijk mee te doen?

De pilot is 8 maanden geleden aangekondigd maar nooit van de grond gekomen... :8
Badge

De pilot is 8 maanden geleden aangekondigd maar nooit van de grond gekomen... :8

Ik waardeer ook zeer dat dit aan ons gemeld is:@:@:(
Badge +2
@all,

Allereerst dank voor alle reacties. Zoals Enterprise aangeeft is de pilot aangekondigd maar niet gestart. Mijn oprechte excuses voor het uitblijven van een update.
Reputatie 8
Badge +10
@all,

Allereerst dank voor alle reacties. Zoals Enterprise aangeeft is de pilot aangekondigd maar niet gestart. Mijn oprechte excuses voor het uitblijven van een update.

Ik heb de Experiabox aangesloten en met de nieuwe firmware werkt Routed Mode (en dus Meer TV) ook prima hoor..! 😉
Reputatie 1
En nu zou, gezien het tijdspad van de afgeblazen pilot, holderdebolder een nieuwe FW uitkomen?
Of misschien toch niet? :8

Bij vader doen ze het namelijk zó met oude modems:

'Heb je niet de juiste Experiabox en/of tv-ontvanger? Balen, jij wilt natuurlijk ook zo snel mogelijk kunnen Netflixen nu Méér TV in je abonnement zit! Daarom biedt KPN je de mogelijkheid om je Experiabox en/of tv-ontvanger eenmalig gratis om te ruilen. Dat doe je heel eenvoudig in de winkel, maar wil je het liever zelf regelen dan kan dat ook met behulp van de Servicetool op kpn.com!'

Reageer