Telfort word KPN, mijn feedback

• 14 juni 2019
  • 2 reacties
  • 577 keer bekeken

Betaal nu 30 eur per maand voor internet 50/50mb bij telfort. Bij KPN betaal je 42,50 voor 50/5!!!!.

Dat is dus amper de kwaliteit die ik gewend ben, maar dan super duur! (150 per jaar meer)

42,50 voor alleen 50 met afgeknepen 5mb glasvezel is de grootste grap ooit en ga ik nooit doen, als dat me enigste keuze word neem ik wel onbeperkt 4G voor 20/mnd, wat ook nog eens 4x sneller is dan deze “geweldige” glasvezel.

Het gevolg is dus dat zodra mijn mobile abbonoment bij jullie stopt ik ga overstappen en we van totaal mobiel en internet 42,50 per maand naar 0,00 gaan. Hoogste waarschijnlijk 4g want ik ben klaar met die debiele bedragen voor gierig internet. 50/5 doe even normaal.

Dit is mijn feedback en hier zult u het mee moeten doen.

2 reacties

Zolang je niks wijzigd zal je ook onder volledige KPN vlag die € 30,00 blijven betalen. Eventuele prijsverhogingen zoals ook bij Telfort is gebeurd daar gelaten.

Dat 4 keer sneller zijn een 4G verbinding is van heel veel factoren afhankelijk ik lees op meerdere forums dat de 4G snelheden naar beneden zijn bijgesteld door het toenemend aantal data verbruikers.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Wybrem, zoals Galdor aangeeft zal je abonnement gewoon doorlopen als het is. Op het moment dat de Telfort verdergaat onder de naam van KPN, wordt je abonnement niet opeens door ons aangepast.
Als je zelf voor die tijd overstapt, zal je eerder een ander abonnement met andere prijzen/voorwaarden krijgen dan je nu hebt, maar als je gewoon blijft bij wat je hebt veranderd er niets.

Reageer