beantwoord

Telfort wil van zn klanten af

• 28 november 2019
  • 6 reacties
  • 286 keer bekeken

Reputatie 1

Vanmiddag heb ik 2 abonnementen geprobeerd te verlengen. Ik had aangegeven dat ik het voornemen had om van de vodafone black friday deal gebruik te maken (Iphone XR 64gb, 2 jaar, 10 gb en onbeperkt bellen voor 34 euri per maand. Het liefste wilde ik verlengen via telfort omdat dit makkelijker is. Nu kreeg ik een vergelijkbare deal voor 41,50. Telfort, echt .... het moet niet gekker worden. Ik ga dus met 2 abonnementen overstappen. Krijg nu zelfs een gratis tv pakket omdat ik bij ziggo zit. Mazzzzzzel!

icon

Beste antwoord door Jerry1978 29 november 2019, 20:25

Vanmiddag na heeel wat jaren overgestapt. Nooit meer telfort. 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 1

Reputatie 8
Badge +18

Och wat sneu voor jou, veel plezier bij je nieuwe provider en zeg nooit nooit, want je weet maar noooiiiit

Reputatie 8
Badge +8

Inderdaad, in de loop van volgend jaar nooit meer Telfort:tired_face:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jerry1978, spijtig om te lezen dat je er niet uit bent gekomen. Nu heb je je keuze gemaakt om te vertrekken. 

Mocht ik toch nog ooit iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten. 

Reputatie 1

Wat had je dan voor me willen betekenen dan en waarom nu wel dan?

Om anders over te komen dan de houding die telfort tegenwoordig bezigt?

Het is niet de 1e keer dat telfort me teleur heeft gesteld. Heb het helaas nog veel te lang uitgehouden met jullie. Zie ook mijn andere topics.

Reputatie 8
Badge +11

Mocht je nog vragen krijgen over eventuele producten die je bij ons hebt, dan help ik je altijd graag. Dat is waar ik op doelde, een beter aanbod dan mijn collega al gegeven heeft kan ik niet helaas. 

Reageer