beantwoord

Telfort verziekt mijn leven en dat van mijn bedrijf

• 7 december 2018
  • 2 reacties
  • 567 keer bekeken

Jullie zijn echt gek in jullie hoofd de ene fout na de andere.Nooit eens een sorry of met een oplossing komen.Nee wij zijn Telfort wij hoeven dat niet te doen,
We hoeven niet normaal met klanten om te gaan.
Ik geloof niet dat jullie serieus genomen willen worden.
Klanten 2 weken lang bestoken met bulltshit niet terug bellen of beloofde acties door te voeren geen registratie maken van het laatste contact.
Ik trek hierbij alle diensten in
Dit helpt niet alleen een gezin in de shit maar inmiddels ook een bedrijf.

Vriendelijke bedankt voor het verzieken van 100den levens.
Ik hoop dat jullie nooit meer nieuwe klanten krijgen.
Ik zal er in elk geval alles aan doen zodat dit voor iedereen in Nederland gelezen wordt.
Klanten service laat me niet lachen jullie verzieken levens met deze onzin.
Laten we hopen dat iedereen die dit bericht leest naar de concurrenten gaan en begrijpen dat jullie absoluut GEEN service zijn of hebben.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 december 2018, 14:22

Hoi sshhamali, welkom op het Forum. Ik schrik van je bericht. Ik begrijp dat er al langere tijd iets niet goed gaat met de verbinding. Wat is mij niet helemaal duidelijk. In ieder geval lees ik dat je hier al heel veel contact over hebt gehad. Dit is echter niet helemaal verlopen zoals je zou willen. Ik lees dat er nog steeds geen oplossing is en dat afspraken en dergelijke niet nagekomen zijn. Dat is erg spijtig om te lezen. Excuses hiervoor. Dit had zo niet mogen gebeuren, dit is niet wat je van ons mag verwachten.

Ik wilde dan ook graag eens meekijken hoe de situatie ervoor staat. Helaas kan ik geen aansluiting vinden op basis van de gegevens uit jouw Forumprofiel. Als je nog graag wil en mij een kans wilt geven, dan kijken ik nog graag mee wat ik nog voor je kan betekenen. zou je daarvoor jouw postcode + huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? En gaat het om een particuliere of juist een zakelijke aansluiting? In ieder geval, ik wil je graag helpen. Hopelijk geef je mij nog een kans. Het is namelijk echt niet de bedoeling om je met de gebakken peren te laten zitten, maar om een oplossing te zoeken voor het probleem.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 1
Helemaal mee eens!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi sshhamali, welkom op het Forum. Ik schrik van je bericht. Ik begrijp dat er al langere tijd iets niet goed gaat met de verbinding. Wat is mij niet helemaal duidelijk. In ieder geval lees ik dat je hier al heel veel contact over hebt gehad. Dit is echter niet helemaal verlopen zoals je zou willen. Ik lees dat er nog steeds geen oplossing is en dat afspraken en dergelijke niet nagekomen zijn. Dat is erg spijtig om te lezen. Excuses hiervoor. Dit had zo niet mogen gebeuren, dit is niet wat je van ons mag verwachten.

Ik wilde dan ook graag eens meekijken hoe de situatie ervoor staat. Helaas kan ik geen aansluiting vinden op basis van de gegevens uit jouw Forumprofiel. Als je nog graag wil en mij een kans wilt geven, dan kijken ik nog graag mee wat ik nog voor je kan betekenen. zou je daarvoor jouw postcode + huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? En gaat het om een particuliere of juist een zakelijke aansluiting? In ieder geval, ik wil je graag helpen. Hopelijk geef je mij nog een kans. Het is namelijk echt niet de bedoeling om je met de gebakken peren te laten zitten, maar om een oplossing te zoeken voor het probleem.

Reageer